Przetargi.pl
Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Kamionek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896243388, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o.
    Kamionek 25
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896243388, , fax. -
    REGON: 386182246
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pojazdu do przewozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego, z opcją wykupu” 2. Wymagania jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: 1) Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów – śmieciarka. a) Pojazd kompletny dwuosiowy o pojemności zabudowy co najmniej 7 m3. Pojazd musi być samochodem nowym. Pojazd winien posiadać polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ lub dokumenty jednostkowego dopuszczenia pojazdu, wydane zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, powinien odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na terenie kraju i posiadać wymagane prawem lub przepisami dokumenty, dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, sporządzone w języku polskim. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja na kompletny pojazd nie może być krótsza niż 24 miesiące. b) Zabudowa: ­ zabudowa nowa, rok produkcji nie starsza niż 2020 r., ­ pojemność min. 7 m3 ­ materiały kontenery zabudowy: dach, ściany i podłoga wykonana z blachy wysokogatunkowej o grubości min 3mm, ­ Materiały odwłoka: ściany boczne wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości min 3mm, kosz wykonane z blachy wysokogatunkowej o grubości min 4mm ­ ściana gładkie, ­ drzwi kontrolne w zabudowie, ­ wrzut uniwersalny z łapami na pojemniki od 110 l do 1100 l ­ skrzynka pod zabudową na drobne odpady, ­ belka podtrzymująca pojemniki, ­ system prasowania klasyczny szufladowy z siłownikami szuflady zamontowanymi na zewnątrz odwłoka, ­ sterowanie pracą po dwóch stronach zabudowy, ­ praca wrzutem automatyczna i ręczna, ­ oświetlenie robocze z tyłu i boku zabudowy, ­ mechanizm otwierania półokrągłej klapy kontenera 1100 l ­ płynna regulacja podnoszenia i opuszczania kontenera, ­ przystawka mocy komunalna. ­ Opuszczanie odwłoka i obsługa z zewnątrz poprzez przycisk dwuręczny ­ Na zabudowie po obu stronach przyciski awaryjnego zatrzymania pracy zabudowy ­ Zawór spustowy na dnie , po jednej stronie kosza zasypowego ­ Dwa składane stopnie z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego i reduktorem prędkości pojazdu do 30 km/h ­ Oświetlenie tylne LED, światła ostrzegawcze zgodnie z przepisami prawa ruchu drogowego ­ Kolor pojazdu i zabudowy biały. 3. Opis zamówienia - wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: ­ Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 48 miesięcy, ­ 48 miesięcznych rat leasingowych, ­ Opłata końcowa 1% wartości netto przedmiotu leasingu, ­ Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, poza wprost wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, ­ Możliwość wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania- leasingobiorcy przysługiwać będzie prawo wykupu po cenie z harmonogramu, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. ­ Waluta leasingu – zł, ­ Wysokość opłat leasingowych -zmienna. ­ Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. ­ Zamawiający nie dopuszcza wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów powstałych przed przekazaniem i po przekazaniu przedmiotu leasingu Zamawiającemu, takich jak transport, rozładunek, szkolenie, inne – koszty te ponosi Wykonawca. Nie dopuszcza się również wystąpienia dodatkowych kosztów takich jak koszty zawarcia umowy czy jej aktywacji, obsługi ubezpieczenia, etc. – zamawiający płaci jedynie raty leasingowe. ­ Raty miesięczne płatne zgodnie z harmonogramem spłat w cyklu miesięcznym. Pierwsza z rat płatna będzie w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy bez uwag w siedzibie zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami. Kolejna rata płatna w cyklach miesięcznych zgodnie z harmonogramem. ­ Zamawiający przewiduje zwrot kosztów poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy jedynie jako refaktura; ewentualnego podatku od środków transportu. ­ Zamawiającemu przysługuje wypowiedzenie umowy z tytułu jej nieprzestrzegania w przypadku nie dostarczenia przedmiotu zamówienia bądź dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia. 3. Usuwanie awarii w okresie gwarancji: a) W przypadku awarii urządzenia wszelkie naprawy z tytułu rękojmi bądź objęte gwarancją zostaną wykonane w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia dokonanego pocztą elektroniczną lub lisem poleconym. b) Stały serwis gwarancyjny dla podwozia w odległości max. 300 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia: Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane: ­ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces: ­ oznakowanie, ­ systemy odniesienia (normy), - oznacza to, że zgodnie odpowiednio z art. 29 ust. 3 lub art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który oferując dostawy, powołuje się na rozwiązania równoważne, winien przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające ich równoważność w zakresie na jaki się na nie powołuje w swojej ofercie. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w wymaganiach zamawiającego stawianych przedmiotowi zamówienia, zawartych w jego opisie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że wadium w formie pieniężnej powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego lub w innej formie w kasie Zamawiającego (w przypadku trwającej w tym czasie niedostępności ZGKiM w Kamionku dla interesantów w związku z akcją mającą na celu zapobieżenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - oryginał wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczytnie nr: 31 8838 0005 2001 0103 0561 0001. Kopię przelewu załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 oraz ust. 4a ustawy pzp. 7. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy pzp. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy pzp. 10. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach