Przetargi.pl
„Dostawa podwodnych agregatów pompowych dla WPW Łódź”

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426649100 , fax. +48426649102
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    Piotrkowska 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426649100, fax. +48426649102
    REGON: 100077301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lsi.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa podwodnych agregatów pompowych dla WPW Łódź”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Dostawa podwodnych agregatów pompowych dla WPW Łódź”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych urządzeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42122480-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część nr 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł i 00/100) część nr 5: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł i 00/100) część nr 8: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł i 00/100) część nr 9: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł i 00/100) część nr 10: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł i 00/100) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wnieść wadium odpowiadające sumie wadium dla tych części. W zakresie pozostałych części zamówienia (1, 2, 3, 6, 7) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 gwarancjach bankowych; 2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Zamawiający przypomina, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych przez ŁSI sp. z o.o., a nie ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z czym, jeżeli w treści dokumentów wadialnych będzie odniesienie do ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ich nie uzna i oferta nie będzie w sposób właściwy zabezpieczona wadium. 4. Szczegółowe zasady dotyczące wnoszenia oraz zwrotu wadium zawiera Rozdział 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 443 000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), przyjętego Uchwałą Nr 77/2017 Zarządu „Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej” sp. z o.o. z dnia 26 czerwca 2017 r., na podstawie art. 132 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt. 1) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta powinna zawierać: a. Formularz oferty; sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b. wypełniony Formularz asortymentowy odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.10 (odpowiednio dla każdej z części zamówienia, w oryginale) wraz z dokumentami (karty katalogowe, szczegółowe opisy parametrów) wyszczególnionymi w pkt. E Formularza asortymentowego (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); c. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; d. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; e. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 pkt e Regulaminu Sektorowego) zgodnie z Rozdziałem 6 ust. 3 pkt 2) niniejszej SIWZ; f. stosowne pełnomocnictwo (a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał lub odpis notarialny stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielonego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; h. dowód wniesienia wadium (jeżeli było wymagane dla danej części zamówienia), i. zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia swoich zasobów (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ; j. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do podmiotów udostępniających swoje zasoby (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów); k. pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach