Przetargi.pl
Dostawa pochewek z haftowanymi oznakami stopni do umundurowania polowego

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pochewek z haftowanymi oznakami stopni do umundurowania polowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki ubrania ochronnego, beretu koloru zielonego i szkarłatnego. 2. Przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2020r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej, zgodny ze wzorami 828A/MON, 833/MON i 820/MON obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.: a) Magazyn służby mundurowej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 80 b) Magazyn służby mundurowej w Rzeszowie ul. Lwowska 5, c) Magazyn służby mundurowej w Nisku, ul. Sandomierska 20, d) Magazyn służby mundurowej w Przemyślu ul. Okrzei 3. 5. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia podlegającego dostawie do poszczególnych magazynów zostanie Wykonawcy przekazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 6. Dostarczony przedmiot zamówienia, nie może być po naprawie, regeneracji, renowacji itp., powinien zostać dostarczony i zapakowany w oryginalne opakowanie. 7. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy z produkcji w 2020 r. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z dostawą dowodu dostawy tj. dokument WZ z gwarancją. 8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę oznak stopni wojskowych do munduru polowego, kurtki, ubrania ochronnego, oznaki stopni do beretu zielonego i beretu koloru szkarłatnego Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 13.00 i w piątek w godz. 8.00 – 11.00 zgodnie z terminem realizacji umowy z 3 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej do służby mundurowej 34WOG o terminie dostawy (tel. 261 155 341, tel. 261 155 340 lub 697 72 25 34). 10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również załączniku 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji ceny ofertowej (integralna część oferty) oraz załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18420000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz kalkulacji ceny ofertowej – Załącznik nr 1A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach