Przetargi.pl
Dostawa pn.: zakup dwóch ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby ratownictwa medycznego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Narodowych Sił Zbrojnych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 400 , fax. 242 678 415
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    Narodowych Sił Zbrojnych 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 400, fax. 242 678 415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pn.: zakup dwóch ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby ratownictwa medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: zakup dwóch ambulansów sanitarnych typu C na potrzeby ratownictwa medycznego; 1)Oferowane ambulanse muszą być: - fabrycznie nowe, - nieuszkodzone, - nie demonstracyjne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku ambulansów drogowych typu C z zabudową części medycznej, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, objęte gwarancją producenta pojazdu wyposażone w silniki zapewniający przyśpieszenie pozwalające na sprawną jazdę w ruchu miejskim. 2)Muszą spełniać warunki techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia – parametry techniczne załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ w stosunku do pojazdu bazowego, zabudowy medycznej i podstawowego wyposażania samochodu. 3)Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki określone: - w ustawie z dnia 29 października 2010 prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 i zmiany z 2011 r. Dz. U. nr 30 poz. 151, z 2015 r. poz. 541, 1273, 2281 z 2017 r. poz. 60, 777, 1926, z 2018 r. 106, 138, 317, 650, 957, i 1099 oraz MP z 2017 r. poz. 772); - w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz. 2022 i 858 oraz z 2017 r poz. 2338 i z 2018 r. poz. 855.). oraz - posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity Dz. U. 2015 poz. 1475), Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważnej zgodnie z wymogami NFZ. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. - oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211, oraz z 2016 r. poz. 1948 i z 2018 r. poz.650). - sprzęt medyczny – musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – ważne na dzień składania ofert. 2.Wykonawca zapewni dla oferowanych ambulansów pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 3.Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez Strony protokołu zdawczo odbiorczego: 1)mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2)powłoki lakierniczej – min. 24 miesięcy, 3)perforacja elementów nadwozia – min. 60 miesięcy, 4)na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące, 5)na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące, - przeglądy gwarancyjne zabudowy medycznej bezpłatne, co 12 miesięcy – 2 przeglądy w okresie 24 miesięcy, łącznie z wszystkimi kosztami transportu ambulansów do wskazanego serwisu gwarancyjnego. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin. 4.Ambulanse muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ a sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca podpisując umowę zobowiąże się do sprzedaży 2 ambulansów sanitarnych typ C w formie ratalnej, w nieoprocentowanych ratach oraz wydania przedmiotu umowy i przeniesienie prawa własności na rzecz Zamawiającego, pozostałe warunki płatności opisano we wzorze umowy. 7.Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. 9.Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada, co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. 10.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11.W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 12.Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach