Przetargi.pl
Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem oraz dostawa posypywarki sól/piasek Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na następujące części zamówienia: Część I. Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem Część II. Dostawa posypywarki sól/piasek Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I. Dostawa pługu odśnieżnego do samochodu Star 1142 wraz z montażem o parametrach: a) rok produkcji 2009 b)szerokość 3000 - 3200 mm, c)wysokość ~ 1000 mm, d)sterowanie własne elektrohydrauliczne za pomocą pulpitu sterowniczego z kabiny kierowcy, e)funkcje pracy: podnoszenie /opuszczanie, skręt lewo/prawo, pływanie, docisk, f)dostawa do siedziby Zamawiającego Część II. Dostawa posypywarki sól/piasek o parametrach: a)rok produkcji 2009, b)pojemność 3 -4 m3 c)napęd od niezależnego silnika spalinowego, d)napęd elementów roboczych poprzez przekładnie mechaniczne, e)sterowanie z pulpitu w kabinie kierowcy, f)włączanie/wyłączanie silnika, g)włączanie/wyłączanie posypywania, g)dostawa do siedziby Zamawiającego 4.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 24 miesiące - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 5.Płatność będzie jednorazowa - dla każdej z części, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia przelewem, w terminie 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy wspólne dla I i II części zamówienia t.j.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie inych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 3.Specyfikacja techniczna sprzętu będącego przedmiotem dostawy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/ www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach