Przetargi.pl
Dostawa pierwszego wyposażenia nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26500 Szydłowiec, ul. Sowińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 17 89
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
    ul. Sowińskiego 2
    26500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 17 89
    REGON: 14269710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/?c=213

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pierwszego wyposażenia nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia do nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I zamówienia „Dostawa mebli biurowych i wyposażenia” Zamówienie obejmuje dostawę mebli biurowych w tym między innymi biurek, szaf, półek, krzeseł itp. oraz wyposażenia obejmującego między innymi sprzęt RTV, AGD, dodatkowe oświetlenie itp. Meble należy wnieść do nowej siedziby Muzeum, rozpakować a także rozstawić i w razie konieczności (np. meble kuchenne) zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Sprzęt RTV i AGD należy zamontować i podłączyć w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Część II zamówienia „Dostawa regałów magazynowych” Zamówienie obejmuje dostawę i montaż regałów magazynowych stacjonarnych oraz regałów przesuwnych, z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania dla Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, których dokładny opis stanowi Załącznik nr 2b do umowy do SIWZ. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy Wykonawca dokona pomiaru pomieszczeń z natury, w którym będą zamontowane regały magazynowe i w przypadku gdy to będzie konieczne dokona ewentualnych korekt w ich rozmieszczeniu, a następnie w ciągu 5-ciu dni od terminu zawarcia umowy własnym staraniem i na własny koszt sporządzi i przedstawi do akceptacji dla Zamawiającego rysunki zamienne dotyczące rozmieszczenia regałów magazynowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: a) 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) - w przypadku składania ofert dotyczących I części zamówienia, b) 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - w przypadku składania ofert dotyczących II części zamówienia, c) 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) w przypadku gdy Wykonawca składa oferty na obie części zamówienia. 2. Wadium można wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późń.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 45 1020 1026 0000 1402 0258 6139 z adnotacją: „Wadium – Dostawa pierwszego wyposażenia nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu Część …. Zwrotu dokonać na konto nr: ……………..” Kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium, o których mowa w ust. 6 i 7.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - Zał. Nr 1 do SIWZ. 2.Aktualne na dzień składania ofert jednolite oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – forma dokumentu – oryginał 3.Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) - Zał. Nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 6.Oświadczenie dotyczące obowiązku informacyjnego RODO (oryginał) - Zał. Nr 3a do SIWZ. 7. Oświadczenie (oryginał) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - Zał. Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku oferty wspólnej oświadczenie osobno składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - osobno) (składane samodzielnie przez Wykonawcę W TERMINIE DO 3 DNI OD DATY ZAMIESZCZENIA NA JEGO STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach