Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
REGON: 31022628200 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla SPZOZ w Krotoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla SPZOZ w Krotoszynie-według szczegółowego opisu podanego w Załączniku nr 2- Formularz cenowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Pakiet nr 1: kod-33.14.10.00-0- jednorazowe,niechemiczne art.medyczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oferta winna zawierać : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c. Oświadczenie – załącznik nr 3 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla OCZ w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 23 zadania
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywna dostawa specjalistycznych wyrobów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego oraz oddziału anestezjologii i intensywnej terapii
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2023-10-19 - Zakup i dostawa odczynników i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-05-16 - Jednorazowe zestawy operacyjne, akcesoria do sterylizacji, testy urazowe, mankiety do sekwencyjnego ucisku, nakłuwacze
Dodano: 2023-04-30 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) użytkowanego w obrębie oddziałów i innych komórek organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (39 pakietów).
Dodano: 2023-04-26 - Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2022-11-19