Przetargi.pl
Dostawa pieluchomajtek do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu

SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, Dekutowskiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu
    Dekutowskiego 20
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    REGON: 831216550
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpotarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pieluchomajtek do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa o charakterze sukcesywnym pieluchomajtek dla dorosłych, majtek chłonnych dla dorosłych, wkładów anatomicznych i podkładów higienicznych wg potrzeb Zamawiającego. Pieluchomajtki dla osób z problemami nietrzymania moczu i kału, posiadające: - dwa anatomicznie ukształtowane wkłady chłonne z pulpy celulozowej z superabsorbantem; - osłonki boczne wzdłuż wkładu chłonnego skierowane na zewnątrz;- falbanki z przędzą elastyczną zapobiegające wyciekom w obszarze pachwinowym;- ściągacz taliowany z przodu i z tyłu produktu; - cztery przylepcorzepy do wielokrotnego mocowania;- identyfikator wilgotności;- odpowiednio dla rodzaju i rozmiaru minimalne chłonności wg. normy ISO 11948-1 określone w zał. nr 2 do SWZ;- produkt paroprzepuszczalny na całej powierzchni dla osób z tendencją do uczuleń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33770000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach