Przetargi.pl
Dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców dla domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w 2021 roku.

Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Pułaskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 368 09 04, 48 368 09 04 , fax. +48(48)3680901
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
    Pułaskiego 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 368 09 04, 48 368 09 04, fax. +48(48)3680901
    REGON: 36672762600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców dla domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej wraz z transportem w 2021 roku: 1) Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 600 Radom, 2) Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, 3) Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, 4) Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom w okresie od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 4 części. 2. W przypadku dokonania wpisów przez lekarza do indywidualnych kart zaopatrzenia ortopedycznego na pielucho-majtki lub wkładki anatomiczne dla mieszkańców domu, Wykonawca po zawiadomieniu przez Odbiorcę, jest zobowiązany do odebrania stosownych dokumentów minimum jeden raz w tygodniu oraz dostarczenia towaru zgodnie z wpisem do dokumentacji medycznej. 3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2020 poz. 168 z późn. zm.). 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być oznaczony znakiem CE, objęty odpowiednimi atestami oraz spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach. 5. Wymagania dotyczące parametrów jakościowych przedmiotu zamówienia opisane są w tabelach w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 część 1, 2, 3, 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził w tabelach spełnianie lub brak spełniania parametrów (właściwości) jakościowych dotyczących pielucho- majtek oraz wkładów anatomicznych. Brak wypełnienia tabel dotyczących wymaganych parametrów jakościowych skutkuje odrzuceniem oferty z powodu niezgodności z zapisami w SIWZ. 6. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 7. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się. 8. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.9. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33770000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach