Przetargi.pl
Dostawa pielucho majtek dla dorosłych, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych i dezynfekcyjnych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37464 Stalowa Wola, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 448 618 , fax. 158 448 618
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Dąbrowskiego 5
    37464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158 448 618, fax. 158 448 618
    REGON: 83046626200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpostalowawola.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pielucho majtek dla dorosłych, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych i dezynfekcyjnych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I:Dostawa pielucho majtek, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pielucho majtek, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych, na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli na okres od 16.02.2019r. – do 15.02.2022r. Część II: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk, na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli na okres od 16.02.2019r. – do 15.02.2022r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33772000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Części I: Dostawa pielucho majtek, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia – (załącznik nr 3 do SIWZ wzór). Dla Części II: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań, w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia – (załącznik nr 3 do SIWZ wzór).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw (wzór) 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór) 3. Formularz ofertowy (wzór) 4. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (wzór) 5. Projekt umowy Część I, II (wzór)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach