Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
REGON: 28901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluch, pieluchomajtek i innych art. higienicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr V SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia – Rozdziale VI SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: PAKIET NR 1 Pieluchy, pieluchomajtki PAKIET NR 2 Rękawice nasączone środkiem myjącym (jednorazowe) PAKIET NR 3 Chusteczki pielęgnacyjne jednorazowe PAKIET NR 4 Podkłady chłonne PAKIET NR 5 Myjki higieniczne jednorazowe PAKIET NR 6 Wkładki urologiczne męskie PAKIET NR 7 Koszula operacyjna dla pacjenta jednorazowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową oraz dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, ilość cykli prania i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz ( e) cenowy( e) stanowiący(e) Rozdział nr V SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rękawiczki nasączone mydłem, Octenisam wash mitts, op. 10 szt.
Dodano: 2022-03-23 - Komplet pasów ograniczających ruchy z zapięciem magnetycznym 4 kpl.
Dodano: 2022-03-22 - DOSTAWA ŚRODKÓW MYJĄCO- PIELEGNUJĄCYCH
Dodano: 2022-02-14 - DOSTAWA ŚRODKÓW MYJĄCO- PIELĘGNUJĄCYCH
Dodano: 2022-02-14 - Rękawiczki nasączone mydłem, Octenisam wash mitts, op. 10 szt
Dodano: 2021-12-03 - Rękawiczki nasączone mydłem, Octenisam wash mitts, op. 10 szt.
Dodano: 2021-05-14 - Rękawiczki nasączone mydłem, Octenisam wash mitts, op. 10 szt.
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa artykułów higienicznych
Dodano: 2021-03-31 - Rękawiczki nasączone mydłem, Octenisam wash mitts, op. 10 szt.
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa artykułów higienicznych
Dodano: 2021-01-26