Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Grzybowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 38 40 589 , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2016-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Grzybowa 1 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 38 40 589, fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pięciu sztuk kardiomonitorów wraz ze stacją centralnego nadzoru na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pięciu sztuk kardiomonitorów wraz ze stacją centralnego nadzoru na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy, montażu, uruchomienia i przekazania do eksploatacji urządzeń, składających się na przedmiot zamówienia; 2) przeprowadzenia testów poprawności działania dostarczonych i zainstalowanych urządzeń, 3) przeprowadzenia szkoleń z obsługi dostarczonych urządzeń dla personelu Zamawiającego; 4) udzielenia gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm-milicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu anten telemetrycznych kompatybilnych z kardiomonitorami MX 450 opcja J47 - 6szt.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa kardiomonitorów oraz defibrylatorów
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa systemu do 24-godzinnego monitorowania zapisu EKG (Holter EKG) zawierający rejestratory
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu
Dodano: 2014-11-04 - PN 69/14 dostawa systemu do długotrwałego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą oscyleometryczną oraz system Holterowski EKG 3- kanałowy
Dodano: 2014-10-08 - Zakup i dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego przy ul. Paderewskiego 10 w Wałbrzychu
Dodano: 2014-06-03 - PN 17/13 Dostawa monitorów pacjenta
Dodano: 2013-04-03 - dostawę kardiomonitorów z podstawowymi pomiarami EKG, HR, SAT, RR, temp., oddech
Dodano: 2012-08-10 - Dostawa systemu rehabilitacji kardiologicznej, jego montaż - instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi.
Dodano: 2011-08-09 - Zakup , dostawa , montaż i uruchomienie systemu dziewięciu sztuk kardiomonitorów oraz jednostki centralnej do monitorowania funkcji życiowych dla potrzeb OAiIT.
Dodano: 2011-07-13