Przetargi.pl
dostawa pięciu specjalistycznych samochodów terenowych

Państwowa Straż Rybacka w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, Ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (087) 566 56 70 , fax. (087) 566 56 70
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Straż Rybacka w Suwałkach
    Ul. Sejneńska 13
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. (087) 566 56 70, fax. (087) 566 56 70
    REGON: 79103364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://puw.bip.gov.pl/sluzby-inspekcje-i-jednostki-podporzadkowane/panstwowa-straz-rybacka.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa pięciu specjalistycznych samochodów terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pojazdy fabrycznie nowe, nieuszkodzone, niezarejestrowane i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018 o następujących parametrach i wyposażeniu: 1/ nadwozie typu pick-up zamontowane na ramie z nadbudową skrzyni ładunkowej w wysokości równej kabinie pasażerskiej: a/ lakier metalizowany lub akrylowy oklejony folią wylewaną do zmiany koloru– w kolorze ciemnym (dotyczy również nadbudowy), b/ nadwozie pięciodrzwiowe (razem z nadbudową), c/ kabina minimum pięcioosobowa, 2/ silnik Diesel’a o mocy (maksymalnej) co najmniej 150 KM, 3/ pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 80 l, 4/ norma emisji spalin co najmniej EURO 6, 5/ co najmniej pięciobiegowa (do przodu) manualna skrzynia biegów, napęd na 4 koła, reduktor, blokada tylnego mechanizmu różnicowego, 6/ moment obrotowy nie mniejszy niż 390 Nm, 7/ metalowa osłona silnika i skrzyni biegów, 8/ wyciągarka elektryczna o uciągu min. 5000 kg 9/ hak holowniczy - masa holowanej przyczepy co najmniej 2500kg, 10/ wspomaganie kierownicy, 11/ układ hamulcowy ze wspomaganiem, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, 12/ trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc, 13/ minimum 7 poduszek powietrznych: czołowe i boczne kierowcy i pasażera (przód), 14/ centralny zamek, 15/ minimum dwa atestowane zabezpieczenia przed kradzieżą, 16/ klimatyzacja co najmniej manualna, 17/ elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich i tylnych, 18/ elektrycznie sterowane lusterka boczne, 19/ przednie reflektory halogenowe 20/ chodniki podłogowe, skrzynia ładunkowa zabezpieczona poliuretanową powłoką ochronną, 21/ instalacja audio z radioodbiornikiem i głośnikami, 22/ system głośnomówiący bluetooth, 23/ koło zapasowe, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, apteczka, zestaw kluczy, 24/ minimum trzyletnia gwarancja na cały samochód, zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany w ASO położonej nie w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, 25/ wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim – dotyczy również wyposażenia dodatkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Świadectwo Zgodności WE (wyciąg ze świadectwa homologacji) dotyczące zaoferowanego modelu samochodu, 3) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach