Przetargi.pl
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

Magurski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-232 Krempna, Krempna 59
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134414099
  • Data zamieszczenia: 2022-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Magurski Park Narodowy
    Krempna 59
    38-232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 134414099
    REGON: 180789309
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego (Osiedle Krempna – Krempna 110, Budynek Centrum i Zarządzania w Krempnej 59 oraz Zaplecze warsztatowo-garażowe Krempna 150).3.2 Wymagane parametry jakościowe pelletu: Wartość opałowa 17 – 18 MJ/kg, Wilgotność poniżej 7%, Średnica 6 – 8 mm, Długość do 30 mm, Gęstość 600 ≤ 750 [kg/m³] Zawartość popiołu poniżej 1%, Musi być pakowany w worki wentylowane po 20 - 25 kg.W skład pelletu winny wchodzić wyłącznie trociny z drzew iglastych z domieszką trocin z drzew liściastych z wyłączeniem wierzbowatych, a także bez domieszki siana czy słomy oraz innych substancji jak np. kleje, lepiszcze, utwardzacze.Dostawa około 40 ton pelletu w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.3.3 Zamawiający zastrzega, że ilość pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż o 20% od początkowej ilości dostawy pelletu drzewnego w zależności od potrzeb Zamawiającego.3.4 Dostawy pelletu będą odbywać się transportem Wykonawcy, i na jego koszt łącznie z rozładunkiem do magazynów pelletu (min. 2 osoby ze strony Wykonawcy) na miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Jednorazowa ilość dostawy nie może być większa niż 6 ton. Ze względu na utrudniony dojazd i brak możliwości rozładowania wózkiem widłowym dostawy muszą być realizowane samochodem typu „solo”3.5 Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub faksem tj. do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia.3.6 Do każdej dostawy Wykonawca dołączy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet.Przed dostawą (samochód z pelletem) i po dostawie (samochód pusty) Wykonawca będzie ważył samochód na wadze towarowej wskazanej przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Vat będzie podpisany dokument WZ i kwit z wagi towarowej. Kwit wagowy znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ. Ilość pelletu na którą zostanie wystawiona faktura odpowiadać będzie różnicy pomiędzy ważeniem pełnego i pustego samochodu. 3.7 Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy.3.8 Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi, że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyny odmowy.3.9 W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do: - załadunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt,- dostawy pelletu o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie.3.10 Zamawiający zastrzega sobie zlecenia badania jakości dostarczonego pelletu przez podmiot uprawniony do takich badań. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony pellet nie spełnia parametrów określonych w ofercie, koszty zleconego badania ponosi Wykonawca.3.11 W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym pelletem o niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną