Przetargi.pl
Dostawa paszy oraz dodatków paszowych dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 12 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paszy oraz dodatków paszowych dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paszy oraz dodatków paszowych dla zwierząt hodowlanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: część 1 - pasza dla trzody chlewnej dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, część 2 - pasza dla bydła i owiec dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, część 3 - pasza dla bydła dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, część 4 - pasza dla bydła dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz, część 5 - pasza dla bydła dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. część 6 - pasza dla przepiórek dla Stacji Dydaktyczo-Badawczej Zwierząt Drobnych na Felinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, część 7 - pasza dla kur dla Stacji Dydaktyczo-Badawczej Zwierząt Drobnych na Felinie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz, część 8 - pasza dla szczurów i królików dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz, część 9 – dodatek paszowy dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz, część 10 – pasza dla zwierząt dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 10 do siwz, część 11 – dodatek paszowy dla Instytut Żywienia Zwierząt i Bromatologii w Lublinie, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 11 do siwz, część 12 – dodatek paszowy dla Instytut Żywienia Zwierząt i Bromatologii w Lublinie Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 12 do siwz, Dotyczy wszystkich części: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia transportem i na własny koszt w następujące miejsce: - w części 1 - Gospodarstwo Doświadczalne w Czesławicach, Czesławice 4, 24-150 Nałęczów - w części 2, 3, 4, 5 - Gospodarstwo Doświadczalne w Uhrusku, Uhrusk 122, 22-230 Wola Uhruska, woj. Lubelskie, - w części 6 – Stacja Dydaktyczno-Badawcza Zwierząt Drobnych, im. Laury Kaufman, ul. Doświadczalna 50, 20-280 Lublin, - w części 7 – Stacja Dydaktyczno Badawcza Zwierząt Drobnych im. Laury Kaufman, ul. Doświadczalna 50, 20-280 Lublin, - w części 8 – dostawy do różnych jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, na terenie Lublina, - w części 9 – jednostki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, - w części 10 – Gospodarstwo Doświadczalne w Uhrusku, Uhrusk 122, 22-230 Wola Uhruska, woj. Lubelskie. - w części 11 - Instytut Żywienia Zwierząt i Bromatologii, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin. - w części 12 - Instytut Żywienia Zwierząt i Bromatologii, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin. 2/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 12 do SIWZ, 3/ czas przydatności do użytku dostarczonej przez Wykonawcę paszy w dniu dostawy, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności paszy, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji, 4/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 5/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-12 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 6/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust.5 ustawy Pzp w następującym zakresie: a/ posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) jest Zamawiający. Wystawiającym opcję jest Wykonawca, b/ gwarantowany zakres zamówienia to 60 % wartości przedmiotu zamówienia zaś prawem opcji objęte zostanie 40 % wartości przedmiotu zamówienia, c/ Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, d/ Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienia w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją), e/ Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany, jeżeli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji albo skorzysta z tego uprawnienia w zakresie mniejszym niż określony w ust. 3, f/ Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. g/ Zamawiający może wykonać prawo opcji w dowolnym dniu od momentu podpisania umowy do terminu wygaśnięcia opcji przez złożenie stosownego zamówienia w trybie wskazanym jak dla zamówienia podstawowego, po wykonaniu przedmiotu umowy w 60 %. h/ Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia o wartości 60 %, i/ nabycie przedmiotu zamówienia objętego opcją nastąpi po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. 7/ Część 12 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia przedstawił certyfikat ekologiczny do produktów wymienionych w pozycjach nr: 1, 2, 4, 6 załącznika nr 12 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 16 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.3. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. 6.3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 6.3.3. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 do SIWZ. 6.4. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.4.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 6.4.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1, w pkt. 6.2. składa każdy z Wykonawców występujący wspólnie, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3. składają Wykonawcy wspólnie. 6.4.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. 6.4.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23. 6.4.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.4.7. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujące wspólnie (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach