Przetargi.pl
Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2019 r.

GMINA ŁĄCK- GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, Brzozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242614379 , fax. 242614131
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁĄCK- GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY
    Brzozowa 1
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 242614379, fax. 242614131
    REGON: ---

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (tankowanie) paliw dokonywana bezpośrednio na stacji paliw do samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2019 r. : Benzyna bezołowiowa (Pb 95) – w ilości 2 740 litrów, Benzyna bezołowiowa (Pb 98) – w ilości 245 litrów, Olej napędowy (ON) w ilości – 39 220 litrów. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowej. Rozliczenie zakupów dokonywane będzie w następujących okresach, tj.: 1.od 01. do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego; 2. od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę dokonania transakcji, ilość i rodzaj paliwa i jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed i po opuście (rabacie), nazwę , numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, którego dotyczy transakcja, nazwiska osób uczestniczących w transakcji. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Łącku, ul. Brzozowa 1. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutorów Wykonawcy całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych oraz urządzeń będzie stanowił załącznik do umowy. Przedmiot zamówienia został określony zgodnie z Klasyfikacją wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 09134100-8, Kod CPV: 09132100-4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie obrotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową, olejem napędowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, – Załącznik nr 2, Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty i oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy- Załącznik nr 4 do SIWZ, Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach