Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Piłsudskiego 63 a
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
REGON: 490018902 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot wykonujący umowę o realizację zadania publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem umowy jest sukcesywna sprzedaż z dostawą paliwa lotniczego JET A-1 (zwanego dalej „Paliwem"), o kodzie CN 2710 19 21.- Na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania Zamawiający przewiduje, że całkowita ilość dostaw Paliwa w okresie obowiązywania Umowy wyniesie około 180 m3.- Miejscem realizacji dostaw jest Baza śmigłowca TOPR mieszcząca się przy ulicy Kamieniec 10f w Zakopanem.- Dostawy będą realizowane w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, na podstawie osobnych zamówień Zamawiającego kierowanych do Wykonawcy w postaci wiadomości email.- Minimalna jednorazowa ilość zamawianego paliwa wynosi 10 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09131100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczące uprawnień Wykonawcy do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną