Przetargi.pl
Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilości 340 ton do szkół na terenie Gminy Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilości 340 ton do szkół na terenie Gminy Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa drzewnego PELLET do szkół na terenie gminy Strawczyn w ilości 340 ton (na bezzwrotnych paletach) stanowiącego powszechnie dostępny przedmiot zamówienia o ustalonych standardach jakościowych. Zakres zamówienia: 1) dostawa pelletu do Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie, ul. Żeromskiego 9 w ilości 130 ton, 2) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Oblęgorku, ul. Gimnazjalna 15 w ilości 85 ton, 3) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Promniku, ul. Szkolna 10 w ilości 60 ton, 4) dostawa pelletu do Przedszkola Publicznego w Promniku, ul. Szkolna 10 w ilości 5 ton, 5) dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Chełmcach, ul. Kościelna 51 w ilości 60 ton. Celem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego PELLET zgodnego z wymaganiami określonymi poniżej, transportem własnym Wykonawcy w ilościach i do miejsc wskazanych powyżej. Produkt winien spełniać podstawowe wymagania techniczne przedstawione poniżej. Dane techniczne pelletu: - wymiary średnica 6 - 8 mm - długość 5-30 mm - wartość opałowa powyżej 17.500 kJ/kg - wilgotność do 10% - zawartość popiołu do 0,8% W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport oraz rozładunek (zdjęcie towaru z samochodu na terenie szkół w miejscu wskazanym przez pracownika jednostki). 2. Szczegóły dostawy: 1. Dostarczony pellet ma posiadać normę jakościową zgodną z podanymi wymogami technicznymi potwierdzoną na żądanie Zamawiającego stosownym certyfikatem. 2. Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb i będzie dostarczona do podanych placówek oświatowych. 3. Dostawy dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego zależnych od ilości spalanego paliwa. Pellet musi być dostarczany w workach foliowych zgrzewanych o wadze nie wyższej niż 25 kg z nadrukowaną informacją o producencie i rodzaju certyfikatu jakości. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach bezzwrotnych zgodnie z technologią producenta. 4. Zamówienie realizowane będzie partiami, na zlecenie Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub e-mailem). 5. W każdym zleceniu Zamawiający określi ilość dostawy w tonach. Jednorazowa dostawa wynosić będzie od 5 do 10 ton do jednej placówki. 6. Każde zlecenie przekazane Wykonawcy, należy zrealizować: w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem), 7. Zamawiający zastrzega zakup opału dostosowany do faktycznych potrzeb. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości pelletu. 8. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w/w normie, zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży dostawcę oraz dostawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał zgodny z wymogami technicznymi. 9. Umowy na dostawy pelletu zostaną zawarte z każdą placówką odrębnie na odpowiednie zapotrzebowanie opału. Pellet ma spełniać parametry jakościowe zgodne z EN 14961-2:2011, A1 lub DIN plus lub równoważne. Zamawiający wymaga złożenia (na wezwanie) stosownych Certyfikatów jakościowych dotyczących oferowanego opału, potwierdzających ich zgodność z wymaganiami zamawiającego (§ 13 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - w wysokości 3000,00 PLN (słownie trzy tysiące zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: „Dostawa paliwa drzewnego PELLET Znak: ZP.271.1.42.2018”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, b) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a c) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; d) dowód wniesienia wadium; e) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. g) Wykonawca w rozdziale III pkt 8 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. h) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. i) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach