Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Opolu, w 2019 r.

"Zakład Komunalny" ogłasza przetarg

  • Adres: 45-574 Opole, Podmiejska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48774562569
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Zakład Komunalny"
    Podmiejska 69
    45-574 Opole, woj. opolskie
    tel. +48774562569
    REGON: 531124805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zaklad-komunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. , której 100% kapitału posiada JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Opolu, w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy na zasadzie tankowania bezgotówkowego paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu działów organizacyjnych „Zakład Komunalny” Sp. z o.o., tj. a). Miejskie Składowisko Odpadów ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole b). Administracja - Targowisko Miejskie ul .Targowa 9, 45-057 Opole c). Administracja – Cmentarze ul. Cmentarna 4b, 45-834 Opole d). Dział Strefy Płatnego Parkowania ul. H. Kołłątaja 14/2, 45-064 Opole 2. Ilość i asortyment zapotrzebowania na paliwa płynne wyszczególniono poniżej. Wartości podane są wielkościami orientacyjnymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. 3. Asortyment: a). olej napędowy - 9000 litrów; b). benzyna bezołowiowa PB95 - 6000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada, ważną na dzień składania ofert, koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi, objętymi zamówieniem, zgodnie z art. 32 ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. nr 89, poz. 625 z 2006 r. z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu . 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Inne wymagane dokumenty: 1)Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy 2)Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). WYMAGANIA FORMALNE W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW: 1. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu niewłaściwie poświadczonego (np. nie poświadczenie klauzulą „za zgodność z oryginałem” odpisu lub kopii) spowoduje wezwanie przez zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty, a także utratą wadium (jeżeli wymagane) w przypadku okoliczności o których mowa z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii wystawionej przez osoby do tego upoważnione. 9. Uzupełnieniu zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp podlegają dokumenty o których mowa we wskazanym przepisie. W tej sytuacji nie podlegają uzupełnieniu inne wymagane w SIWZ dokumenty takie jak np.: formularz oferty, dowód wniesienia wadium (jeżeli wymagane) itp. 10. Wszelkie inne dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, a załączone przez Wykonawcę do oferty, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 12.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 12.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12.3 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 12.4 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 12.5 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 12.6 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 12.7 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 12.8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym spółki cywilnej), których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców (osób) oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy. 13. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach