Przetargi.pl
Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Lubaczów na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2019

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Lubaczów na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Lubaczów i jej jednostek organizacyjnych na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2019. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy do pojazdów realizowane będzie na podstawie umów zawieranych przez Wykonawcę z Gminą Lubaczów oraz z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Lubaczowie, Wielobranżową Spółdzielnią Socjalną „Złote Runo” w Dąbkowie i Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mokrzycy. Przewidywana, łączna ilość dostarczanych paliw w okresie obowiązywania umowy wyniesie: a) Olej napędowy –29 810 dm³. b) Benzyna bezołowiowa Pb 95 –8 055 dm³
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminę Lubaczów) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Gminy Lubaczów, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Gminy Lubaczów, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Gminy Lubaczów z żądaniem zapłaty). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego - Gmina Lubaczów, Nr konta 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Lubaczowie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium (nie dotyczy formy w pieniądzu). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub złożyć bezpośrednio w kasie, a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 7. Wadium winno być załącznikiem do oferty lub można je złożyć w kasie urzędu.. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi zamówieniem zgodnie z art. 32 ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220, 791, 1089 i 1387 ). W przypadku ofert wspólnych, wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokument/y (wydruki z kasy fiskalnej) potwierdzające ceny paliw w dniach 05-07.11.2018 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach