Przetargi.pl
Dostawa paliwa

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 100 , fax. 025 7982100
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Łąkowa 8
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 100, fax. 025 7982100
    REGON: 3028988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Łuków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup benzyny 95 w ilości 3 500 litrów dla potrzeb Zarządu Dróg Miejskich w Łukowie wraz z przechowaniem zakupionego paliwa w zbiornikach stacji paliw do 31.12.2018 r. Zamawiający wymaga, by stacja paliw znajdowała się w granicach administracyjnych miasta Łuków. Pobór paliwa ma być możliwy całodobowo, 7 dni w tygodniu. Dostarczone paliwo ma spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz.U. z 2015 r., poz.1680). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość sprzedanego paliwa, pod restrykcją nałożenia kar umownych oraz kosztów naprawy uszkodzeń sprzętu i pojazdów będących następstwem stosowania przez Wykonawcę niewłaściwego paliwa, niezgodnego z określonymi wymaganiami. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego i wydanego paliwa dla każdego z pojazdów i wskazanych sprzętów Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić do wglądu na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania koncesji na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – Załącznik Nr 5. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminy zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach