Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedażybezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspeltoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51165 Wrocław, ul. Krzywoustego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 265 160 , fax. 713 265 161
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
    ul. Krzywoustego 28
    51165 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 265 160, fax. 713 265 161
    REGON: 93272117500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedażybezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspeltoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom PN-EN 228:2013-04E dla benzyny bezołowiowej Pb95, PN-EN 590:2013-12P dla oleju napędowego ON. Paliwo winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Ilości:olej napędowy - ON 104 000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb 40 000 litrów,płyn AdBlue – roztwór mocznika, stosowany do selektywnej redukcji tlenków azotu w wysokoprężnych silnikach wyposażonych w system SCR w ilości – 1 400 litrów. Wskazane ilości dostawy są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.Na terenie miasta Wrocławia wykonawca musi mieć co najmniej 4 stacje paliw umożliwiające tankowanie samochodów osobowych i ciężarowych.W oddziałach terenowych WITD, tj. w Jeleniej Górze, Legnicy, Kłodzku lub w promieniu 10 kilometrów od każdego z tych miast Wykonawca musi posiadać przynajmniej 1 stację paliw umożliwiająca tankowanie samochodów osobowych i ciężarowych. Wykonawca musi posiadać minimum 1 stacje paliw w każdym mieście Wojewódzkim na terenie RP w : 1. Gdańsku, 2.Szczecinie, 3. Zielonej Górze, 4. Gorzowie, 5 Poznaniu,.6. Toruniu, 7 Bydgoszczy, 8. Warszawie, 9. Olsztynie, 10.Białymstoku, 11. Lublinie, 12. Kielcach 13. Rzeszowie, 14.Krakowie, 15.Katowicach, 16.Opolu Stacje paliw muszą być czynne całodobowo i spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiający będzie mógł dokonać tankowania.Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu elektroniczne karty flotowe, zabezpieczone kodem PIN, według taryfikatora za karty paliwowe wykonawcy, wystawione na numer rejestracyjny pojazdu umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na stacjach benzynowych wyszczególnionych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym zał. Nr 1do SIWZ w pkt.9. oraz innych stacjach benzynowych należących do sieci stacji paliw Wykonawcy w Polsce.Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do umowy listę stacji honorujących dostarczone karty flotowe na terenie całej Polski. Wykonawca zobowiązuje się wydać bezpłatnie Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego samochodu lub w przypadku niszczenia lub zagubienia karty.Ilość kart płatniczych lub flotowych jest uzależniona od ilości środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.Zamawiający deklaruje zakup paliwa w ilości stanowiącej, co najmniej 60% ilości wskazanej w pkt.4.Zakupy paliw będą realizowane na zasadach doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiorników (bp do kanistrów pojemności nie większej niż 15 litrów w przypadku pojazdów wyposażonych w agregaty prądotwórcze). Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów objętych dostawą będzie przekazany Wykonawcy po zawarciu umowy. O ewentualnych zmianach w wykazie (aktualizacja wykazu) Zamawiający będzie informował Wykonawcę na bieżąco. Wykonawca obowiązany jest dokonywać sprzedaży paliw z uwzględnieniem aktualnego wykazu pojazdów Zamawiającego. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta Wykonawcy musi wskazywać stacje paliw działające w systemie całodobowym. Wystawianie zbiorczych faktur VAT za faktycznie zakupione paliwo odbywać się będzie cyklicznie w dwóch okresach w miesiącu kalendarzowym.Termin płatności faktury zbiorczej – 21 dni od daty wystawienia faktury.Rejestracja ilości i rodzaju paliwa przy tankowaniu paliwa.Płatność przelewem bankowym.Cena brutto wskazana przez Wykonawcę powinna stanowić średnią cenę paliw płynnych na stacjach paliwowych Wykonawcy z okresu od 1 sierpnia do 30 września 2018 roku.Cena sprzedaży ustalona dla poszczególnych tankowań nie może być wyższa niż cena paliwa obowiązująca w chwili tankowania pomniejszona o stały upust zaoferowany przez Wykonawcę ( o ofercie przetargowej). Zaoferowany w ofercie procentowy upust jest stały w trakcie obowiązywania umowy i dotyczy wszystkich paliw będących przedmiotem zamówienia. Na każdej fakturze VAT dostawca winien umieszczać obowiązującą aktualnie cenę brutto dla Zamawiającego po odliczeniu kwoty ww. upustu oraz wskazać łączną wartość brutto udzielonego upustu co do wydanego paliwa.Opis przedmiotu zamówienia został dokonany w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.Stacje paliw Wykonawcy muszą się znajdować w promieniu 10 km do miejsc stacjonowania pojazdów Zamawiającego, licząc po drogach publicznych. Miejsca stacjonowania pojazdów Zamawiającego: - WITD Wrocław, ul. B. Krzywoustego 28, -WITD OT Jelenia Góra, ul. Sudecka 2, -WITD OT Kłodzko, ul. Wyspiańskiego 2 -WITD OT Legnica, ul. Skarbka 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy , dokumenty potwierdzające uprawnienia osób potwierdzających ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu ( w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikaja z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach