Gmina Obrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87126 Obrowo, Aleja Lipowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 786 022 , fax. 56 6786022 w. 135
- Data zamieszczenia: 2018-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
Aleja Lipowa 27
87126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 786 022, fax. 56 6786022 w. 135
REGON: 87111874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w roku 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1.Przedmiotem postępowania jest dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych (głównie do samochodów strażackich, ale także busów, koparko-ładowarek, równiarki, ciągnika i autobusów), a także urządzeń spalinowych takich jak np. kosiarki do trawy, pilarki do cięcia drzewa itp. należące do Urzędu Gminy w Obrowie. 4.2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i urządzeń spalinowych w przedmiotowym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio: - olej napędowy (ON) w ilości ok. 70 000 litrów, - benzynę bezołowiową 95 (Pb 95) w ilości ok. 2500 litrów, - gaz LPG w ilości 3000 litrów. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliw mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliw. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie lub zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo. 4.4. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań: a) do zbiorników pojazdów samochodowych, b) do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 4.5. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutorów Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 4.6. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów Ochotniczych Straż Pożarnych z terenu gminy Obrowo (tj. OSP Dobrzejewice, OSP Kawęczyn, OSP Osiek nad Wisłą, OSP Szembekowo, OSP Zawały), stacja paliw musi być zlokalizowana w odległości max. 15 km od siedziby Zamawiającego. 4.7. Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw, w której odnotowane zostaną: data wydania paliwa, ilość wydanych litrów, nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo, nr rejestracyjny pojazdu, cenę jednostkową obowiązującą na stacji w dniu wydania paliwa, wartość pobranego paliwa. 4.8. Rozliczenie za dostawę paliwa następować będzie w oparciu o: cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze wraz z podatkiem VAT pomniejszoną o wskaźnik obniżki ceny podany w ofercie. 4.9. Forma rozliczenia pobranego paliwa: a) bezgotówkowa, rachunkiem zbiorczym za okres rozliczeniowy, płatny przelewem, b) okres rozliczeniowy 1 miesiąc, c) termin płatności – 14 dni od daty dostarczenia faktury. 4.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość paliw określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli: Posiada aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi (wymagania na podstawie art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8.1.1 SIWZ);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) Wzór oświadczenia dot. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-03-12 - SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH
Dodano: 2024-02-12 - ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-02-02 - Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2023-11-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OKRESIE 01-31 LIPCA 2023 ROKU.
Dodano: 2023-06-06 - Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
Dodano: 2023-02-06 - Zakup Paliwa na 2023 r.
Dodano: 2023-01-03 - Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez PZD we W-ku zs w Jarantowicach rozliczanych w systemie bezgotówkowym przez okres 12 m-cy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2022-12-22 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych.
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa paliw dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S. A. - CPV - 09100000-0
Dodano: 2021-04-01