Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7736301 , fax. 17 7800552
- Data zamieszczenia: 2018-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7736301, fax. 17 7800552
REGON: 83136426200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-mielec.pl/ https://pogotowie-mielec.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w formie tankowania bezgotówkowego dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu. 2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje tankowanie paliw płynnych do samochodów i kosiarki spalinowej będących własnością Zamawiającego w ilości: a) olej napędowy (ON) - 54 150 litrów; b) etylina bezołowiowa (Pb 95) - 50 litrów. Uwaga: podane ilości stanowią prognozowaną ilość paliw przewidzianych do realizacji w skali 12 miesięcy. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zakupionych paliw mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie „Karty tankowania”. 4. Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane w „Karcie tankowania”. 5. Każda „Karta tankowania” wraz z fakturą wystawioną przez Wykonawcę zawierać będzie poniższe informacje: - numer karty tankowania, - numer rejestracyjny pojazdu, - numer stacji, - datę dokonania tankowania, - miejscowość, - nazwę produktu, - nazwisko kierowcy / podpis kierowcy, - ilość litrów zatankowanego paliwa, - cenę jednostkową paliwa, - wartość rabatu, - wartość brutto. 6. Wykonawca gwarantuje, że przydzielone „karty tankowania” będą ważne we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy. 7. Wszystkie paliwa objęte niniejszym zamówieniem powinny być zgodne z aktualnymi wymaganiami Polskich Norm Jakościowych. 8. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz.1680) - zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczanych paliw i ich dokumentów, w przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosowych badań poniesie Wykonawca. 9. Stacje paliw którymi dysponuje Wykonawca muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2014 r., poz. 1853). 10. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego stosować rabaty wynikające z aktualnych akcji promocyjnych, o ile będą korzystniejsze od rabatów, które będą wynikały z zawartej umowy. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Wykaz pojazdów stanowiący Załączniki Nr 4 do SIWZ. 12. Zasady dokonywania transakcji bezgotówkowej określa Załącznik Nr 5 do SIWZ. 13. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r., poz. 755, ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu trzeciego może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna, bezgotówkowa, całodobowa dostawa paliw płynnych oraz dodatku katalitycznego do paliw na potrzeby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Gminy Narol na zasadzie bezgotówkowego indywidualnego tankowania w roku 2024
Dodano: 2023-11-21 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
Dodano: 2023-03-28 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
Dodano: 2022-12-27 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2021-02-08 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-21 - Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-12-30 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Bircza w latach 2021-2022
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa paliw różnych do samochodów SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2020-10-09