Gmina Gubin ogłasza przetarg
- Adres: 66620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
- Data zamieszczenia: 2018-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
REGON: 97077025000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne Urzędu Gminy i jednostek podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliw płynnych na stacjach paliw Wykonawcy o parametrach spełniających wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) 2. Pozostałe warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: a) oleju napędowego w ilości 33 400 litrów b) Pb 95 w ilości 1 400 litrów Podana ilość litrów jest ilością szacunkową ( maksymalną ) oznacza to, że ilość ta może ulec ograniczeniu ze względu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego przy zachowaniu cen upustu ( rabatu ). 4. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Tankowanie będzie realizowane do baku pojazdów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do atestowanych kanistrów przez osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do Umowy. 5. Zakup paliw będzie realizowany w systemie transakcji bezgotówkowych. 6. Zamawiający wymaga aby stacje paliw, na których będzie tankowane paliwo do pojazdów były zlokalizowane maksymalnie w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego. 7. Strony ustalają, iż rozliczenie pobranego paliwa przez Zamawiającego następować będzie co 10 dni. 8. Zbiorcze zestawienie „wz” będące załącznikiem do faktury musi zawierać następujące dane: a) dane Zamawiającego, b) markę i numer rejestracyjny pojazdu lub zaznaczenie „sprzęt” c) nazwisko i imię pobierającego, d) datę wydania, e) rodzaj i ilość pobranych paliw, f) potwierdzenie pobierającego (czytelny podpis), g) potwierdzenie wydającego (czytelny podpis). 8. Wymagana płatność za paliwa będzie dokonywana przez ZAMAWIAJĄCEGO przelewem w terminie do 14dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będą zbiorcze zestawienia „wz” za okres 10 dni. 10. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem. 11. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1.01.2019r. do 31.12.2019r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 poz. 755)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. w Żaganiu
Dodano: 2024-04-15 - „Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i autogazu dla potrzeb pojazdów PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Drezdenku na okres 12 miesięcy”
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2023-08-03 - „Dostawa paliw płynnych dla pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. w Żaganiu”
Dodano: 2023-05-16 - „Dostawa paliw płynnych dla pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. w Żaganiu”
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw
Dodano: 2023-01-31 - ZAKUP PALIW PŁYNNYCH POPRZEZ TANKOWANIE DO ZBIORNIKÓW POJAZDÓW I SPRZĘTU SILNIKOWEGO GMINY SŁAWA W ROKU 2023
Dodano: 2023-01-09 - „Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych”
Dodano: 2021-02-05 - „Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i autogazu dla potrzeb pojazdów PGKIM -SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Drezdenku na okres od 25.01.2021 do 31.01.2022 rok”
Dodano: 2021-02-01 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
Dodano: 2021-01-19