Gmina Gubin ogłasza przetarg
- Adres: 66620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
REGON: 97077025000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@gminagubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliw płynnych na stacjach paliw Wykonawcy o parametrach spełniających wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) 2. Pozostałe warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: a) oleju napędowego w ilości 30 500 litrów b) Pb 95 w ilości 1 700 litrów . Podana ilość litrów jest ilością szacunkową ( maksymalną ) oznacza to, że ilość ta może ulec ograniczeniu ze względu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego przy zachowaniu cen upustu ( rabatu ). 4. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Tankowanie będzie realizowane do baku pojazdów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do atestowanych kanistrów przez osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do Umowy. 5. Zakup paliw będzie realizowany w systemie transakcji bezgotówkowych. 6. Zamawiający wymaga aby stacje paliw, na których będzie tankowane paliwo do pojazdów były zlokalizowane maksymalnie w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego. 7. Strony ustalają, iż rozliczenie pobranego paliwa przez Zamawiającego następować będzie co 10 dni. 8. Zbiorcze zestawienie „wz” będące załącznikiem do faktury musi zawierać następujące dane: a) dane Zamawiającego, b) markę i numer rejestracyjny pojazdu lub zaznaczenie „sprzęt” c) nazwisko i imię pobierającego, d) datę wydania, e) rodzaj i ilość pobranych paliw, f) potwierdzenie pobierającego (czytelny podpis), g) potwierdzenie wydającego (czytelny podpis). 8. Wymagana płatność za paliwa będzie dokonywana przez ZAMAWIAJĄCEGO przelewem w terminie do 14dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będą zbiorcze zestawienia „wz” za okres 10 dni. 10. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem. 11. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1.01.2018r. do 31.12.2018r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami wydana na podst. ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059, z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bojadła i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2022 r. do 31.12.2022 r.”
Dodano: 2023-02-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2021-01-25 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2020-12-21 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
Dodano: 2020-11-20 - „Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-11-13 - Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szprotawa i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2020-08-21 - „Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o. na okres od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-07-27 - „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
Dodano: 2020-06-23