Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2019 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 57330 Szczytna, ul. Krótka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 683 270 , fax. 748 684 172
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zdroje
    ul. Krótka 5
    57330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 748 683 270, fax. 748 684 172
    REGON: 93102024089000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdroje.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Zdroje w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: I. Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2019 roku poprzez tankowanie pojazdów bedących w dyspozycji Zamawiającego oraz płynów eksploatacyjnych z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji w następujacych szcunkowych ilościach: 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 (kod CPV 09 13 21 00-4) - 1781 litrów 2. Olej napedowy ON (kod CPV 09 13 41 00-8) - 26 840 litrów II. Dostawa oleju opałowego w 2018 r do kotłowni siedeziby Zamawiajacego w Szczytnej ul. Krótka 5 (kod CPV 09 13 51 00-5) w ilości 9000 litrów. III. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 pażdziernika 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015.168 z dnia 2015.10.23) i ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ENERGII z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczacych zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bedą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008 z dnia 2016.12.14) IV. Przedmiot zamówienia określony w pkt I będzie odbierany przez Zamawiajacego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. V. Przedmiot zamówienia określony w pkt II będzie dostarczany do siedziby Zamawiajacego. VI. Zamówione ilości mogą ulec zmianie do 10 % w górę lub w dół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach