Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05240 Tłuszcz, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 75 73 022 , fax. 29 75 73 022
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Wiejska 56
    05240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
    tel. 29 75 73 022, fax. 29 75 73 022
    REGON: 109367600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim-tluszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup oleju napędowego w ilości 50.000 litrów oraz bezołowiowej w ilości 2.000 litrów. Zamawiający przedstawił średnioroczny szacunkowy zakup poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Podane ilości paliwa mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Benzyna bezołowiowa oraz olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz.U.2015.1680. WARUNKI ZAKUPU PALIWA: Tankowanie paliwa będzie odbywać się w formie bezgotówkowej na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów samochodowych lub do pojemników dostarczonych przez Zamawiającego, Wykonawca będzie potwierdzał pobranie paliwa w karcie drogowej wydanej przez Zamawiającego poprzez wpisanie ilości pobranego paliwa oraz złożeniu podpisu i pieczęci, osoba pobierająca paliwo będzie potwierdzać pobranie paliwa w ewidencji pobrania paliwa przez złożenie podpisu.Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości paliwa.Rozliczenie paliwa będzie odbywać się raz w miesiącu na podstawie wystawionej faktury VAT oraz ewidencji pobrania paliwa z 14 dniowym terminem płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U.2017 poz. 220)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach