Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2016 - 2017

Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Lisa Kuli 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7813373 , fax. 022 7811101
  • Data zamieszczenia: 2015-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych
    ul. Lisa Kuli 3 3
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7813373, fax. 022 7811101
    REGON: 14123709800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Markach na lata 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Markach przy ul. Leopolda Lisa Kuli 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa płynne w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: a) benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 7 000 litrów, b) oleju napędowego w ilości do 22 000 litrów. 1. Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zarówno pomniejszeniu jak i zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. W związku koniecznością dokonywania licznych tankowań, odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego do 3,5 km. 3. Dostawy realizowane będą przez sieć stacji paliwowych Wykonawcy w systemie bezgotówkowym, z wykorzystaniem firmowych paliwowych kart do rozliczeń bezgotówkowych. 4. Wykonawca wystawi 5 imiennych kart na osoby wyznaczone przez Zamawiającego do tankowania na obszarze całego województwa. 5. Rozliczenia za zakupy realizowane przy użyciu kart paliwowych, dokonywane będą 2 razy w miesiącu w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. W terminie 7 dni po upływie danego okresu rozliczeniowego Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wystawiony niezwłocznie po zakończonym okresie rozliczeniowym zbiorczy raport z dokonanych transakcji bezgotówkowych, w okresie za jaki wystawiona będzie faktura, który prześle Zamawiającemu w wersji elektronicznej na adres e-mail podany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca na wystawionej fakturze lub załączniku do faktury, stanowiącym integralną część faktury umieści informację: a) o dacie i miejscu tankowania, rodzaju, ilości i wartości każdego zatankowanego paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu, b) powszechnie stosowanej cenie 1 litra paliwa na stacji benzynowej obowiązującej w dniu tankowania. 7. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek). 8. Podstawą do rozliczenia zakupu paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy, będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o zaoferowany upust ceny detalicznej. 9. W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy ceny kupna paliw u Wykonawcy będą znacznie przekraczać ceny zaoferowane przez konkurencyjne stacje paliw, cena dla Zamawiającego ulega obniżeniu do najniższej stawki obowiązującej na konkurencyjnych stacjach. Za konkurencyjne stacje uważa się stacje zlokalizowane na terenie powiatu wołomińskiego. 10. Dostarczone paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2013 poz.1058)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość udzielonego upustu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach