Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2013-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw w ilości około: 1) 11.120 litrów oleju napędowego (ON), 2) 2.400 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie kart paliwowych do pojazdów służbowych Urzędu Gminy Zielona Góra oraz pojazdów pożarniczych i pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Gminy Zielona Góra w sieci stacji dystrybucyjnych Wykonawcy, przy czym przynajmniej jedna stacja winna znajdować się na terenie miasta Zielona Góra. Wykonawca zapewni możliwość tankowania również na terenie Niemiec. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny wykaz stacji paliw na terenie całego kraju i na terenie Niemiec. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych PN oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r, poz. 1058) oraz odpowiednie normy PN - EN 228 i PN - EN 590. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo. Dostawa paliwa ma być realizowana sukcesywnie w formie indywidualnego tankowania uprawnionych pojazdów przez 7 dni w tygodniu, w święta oraz przez 24 godziny na dobę w stacjach paliw. Wykaz uprawnionych pojazdów stanowi załącznik Nr 5 do Specyfikacji. Dopuszcza się tankowanie benzyny bezołowiowej PB 95 (paliwo do pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu OSP i obrony cywilnej) do kanistra. W tym celu Wykonawca wyda dodatkowe karty na podstawie, których możliwe będzie tankowanie do kanistra . Podane przez Zamawiającego ilości paliw są założone wstępnie (ilość szacunkowa ustalona na podstawie zużycia w 2013 roku) i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy. Rzeczywiste ilości paliw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach założonych. Zakupy realizowane będą na stacjach benzynowych wyznaczonych przez Wykonawcę w formie bezgotówkowej na podstawie kart paliwowych wydanych przez Wykonawcę. Wykonawca zwolni Zamawiającego z opłat za korzystanie z kart paliwowych w okresie objętym umową. Karty paliwowe muszą być wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu a w przypadku paliw tankowanych do kanistra wystawione na osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w wykazie pojazdów i osób uprawnionych do tankowania, co wymaga zmiany umowy w formie aneksu. W przypadku zmiany numeru rejestracyjnego bądź osoby wskazanej w wykazie Wykonawca wystawi na własny koszt nową kartę paliwową. W przypadku utraty kart (zagubienia, kradzieży) Zamawiający telefonicznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązany będzie do automatycznego zablokowania karty. Odpowiedzialność za transakcje dokonane utraconą kartą od momentu zgłoszenia poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach