Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Pl. Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 525 69 80
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Pl. Kościuszki 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 525 69 80
    REGON: 411103510
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna dostawa/tankowanie paliwa do samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie w okresie od dnia 1 grudnia 2023 r. do dnia 30 listopada 2024 roku. Zamówienie obejmuje:a. dostawę oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 – zakładana ilość około 55 000 litrów, b. dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228 – zakładana ilość około 5 500 litrów 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów i sprzętu, na stacjach benzynowych Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.3. Wykonawca zapewni:a. możliwość tankowania paliwa w godz. od 6:00 do 22:00 w miarę potrzeb Zamawiającego;b. możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe, kosy mechaniczne, płyta wibracyjna, piła do cięcia nawierzchni,4. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania ww. paliw za pomocą:a) asygnat, na których podpisuje się osoba pobierająca paliwo, lubb) systemu elektronicznego kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN5. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. a), Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji (wydań zewnętrznych- WZ), na którym jest wpisana data, miejscowość, numer rejestracyjny, osoba pobierająca paliwo, oraz stan licznika auta, co umożliwia kontrolę pobranego paliwa6. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. b), Zamawiający dopuszcza możliwość bezgotówkowego pobierania paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Ilość kart określona będzie z chwilą realizacji umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania dodatkowych kart paliwowych z chwilą zarejestrowania nowego zakupionego samochodu lub sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie.6. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty lub kradzieży, Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży i na stronie internetowej Wykonawcy.7. W przypadku wyboru Wykonawcy, którego ważne karty Zamawiający już posiada, dopuszcza się możliwość odstąpienia od konieczności wydania nowych kart po podpisaniu umowy. Wymiana kart na nowe nastąpi po terminie ważności kart i będzie odbywać się w sposób sukcesywny, według harmonogramu przedstawionego Wykonawcy przez Zamawiającego.8. Zakup wskazanych rodzajów paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno- letnim do zbiorników przenośnych.9. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, wg obowiązujących norm, przy czym Zamawiający będzie miał prawo wglądu w orzeczenie jakości paliwa, a w uzasadnionych przypadkach będzie miał prawo żądać od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badań laboratoryjnych;10. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14 dniowym terminem płatności, na podstawie zbiorczych faktur wraz z bilingiem za pobrane paliwo (faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i będzie obejmować należność z tytułu sprzedaży produktów dokonanych w tym okresie); zamawiający ustala następujące okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15-ego dnia miesiąca i od 16-ego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a za datę sprzedaży uznaje ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego);11. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie asygnat, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14-dniowym terminem płatności. Do faktury należy załączyć potwierdzenia transakcji (WZ) z zestawieniem tankowań.12. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje:• miejsce i data przeprowadzenia poszczególnych transakcji,• rodzaj, ilość i cenę pobranego paliwa, • numer rejestracyjny pojazdu,• podpis odbierającego13. Do paliw stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2015, poz. 1680).14. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) i oleju napędowego, określonych w aktualnym rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, parametry techniczne i chemiczne dostarczanego paliwa nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do przywołanego wyżej rozporządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy normą, a rozporządzeniem, stosuje się przepisy rozporządzenia.15. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania na stacjach paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10. 16. Zakup paliw przez Zamawiającego realizowany będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z korzystania z pojazdów, indywidualnie dla każdego samochodu.17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania ilościowej zmiany w przedmiocie zamówienia. Ilość asortymentu należy traktować jako szacunkową. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują żadne roszczenia. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy wartości oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach