Gmina Łochów ogłasza przetarg
- Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
- Data zamieszczenia: 2017-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
Al. Pokoju 75
07130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
REGON: 71158209000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu dla potrzeb gminy Łochów i jednostek organizacyjnych w 2018 r. 2. Zamawiający podpisze jedną umowę i będzie Nabywcą na fakturach, natomiast poszczególne jednostki wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia będą Odbiorcami i płatnikami. Faktury należy doręczać na adresy Odbiorców. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup paliwa w okresie realizacji zamówienia przedstawia się następująco: 1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości ok. 2.100 litrów, 2) Olej napędowy ON w ilości ok. 83.200 litrów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. a-b SIWZ. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – formie oryginału, 2) wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, 5) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie- jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
Dodano: 2024-04-19 - Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2024-04-03 - Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu Gminy Huszlew w 2024 r.
Dodano: 2024-03-12 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa oleju napędowego i zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu Gminy Huszlew w 2024
Dodano: 2024-02-26 - Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2024-02-23 - Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2024r.
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - ZAKUP PALIW DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów mechanicznych i urządzeń technicznych stanowiących własność Gminy Pomiechówek w systemie sprzedaży bezgotówkowej
Dodano: 2023-12-21