Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 877 200 , fax. 748 877 291
- Data zamieszczenia: 2019-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 20
58306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 748 877 200, fax. 748 877 291
REGON: 89072244500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) dla Zamawiającego, w ilościach zgodnych ze SIWZ, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Miejscem realizacji dostaw są stacje benzynowe wykonawcy, na terenie powiatu wałbrzyskiego. Zamawiający przewiduje możliwość sporadycznego tankowania na innych stacjach paliw wykonawcy w przypadku wyjazdów poza teren działania Zamawiającego. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie maksymalnej ilości paliwa: - Benzyna bezołowiowa: do 13 500 litrów Pb 95, - Olej napędowy: do 105 000 litrów ON.. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie najpóźniej do dnia podpisania umowy do wykazania dysponowania siecią sprzedaży paliw (stacji benzynowych) na terenie powiatu wałbrzyskiego w tym co najmniej 2 (dwoma) stacjami paliw na terenie miasta. W przypadku likwidacji jednej ze stacji paliw zamawiający może odstąpić od zawartej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 r.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa benzyny bezołowiowej PB95 i oleju napędowego ON dla Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku
Dodano: 2024-01-02 - Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 wraz z samochodowymi środkami czyszczącymi oraz płynem AdBlue na potrzeby Nadleśnictwa Pieńsk w roku 2024
Dodano: 2023-12-14 - „BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI”
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Lwówku Śląskim oraz SD w Bystrzycy.
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu na 2024 rok
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2024 r.
Dodano: 2023-11-10 - „Dostawa oleju napędowego DIESEL do siedziby zamawiającego”
Dodano: 2023-07-19 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Łagiewnikach
Dodano: 2023-06-24