Przetargi.pl
Dostawa paliw olejów i smarów

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 526 715 , fax. 018 3526715 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. Kościuszki
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 526 715, fax. 018 3526715 w. 25
    REGON: 49002833200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzuk.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw olejów i smarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I cześć – Dostawa paliw płynnych. Szacunkowe ilości paliw płynnych wynosić będą około: Olej napędowy: - 50.000 litrów tankowanie na stacji paliw - 10.000 litrów dowóz paliwa do zbiornika dostarczonego na bazę MZUK Benzyna bezołowiowa 95 - 11.000 litrów tankowanie na stacji paliw II część – Dostawa olejów i smarów. Szacunkowe ilości olejów i smarów wynosić będą około: Olej hydrauliczny HL 46 (opakowanie 30 litrów ) szacunkowa ilość 300 litrów Olej hydrauliczny HLV 46 (opakowanie 30 litrów ) szacunkowa ilość 270 litrów Olej hydrauliczny HL 68 (opakowanie 30 litrów ) szacunkowa ilość 330 litrów Olej Superol Milwus 15/40 (opakowanie 5 i 20 litrów) szacunkowa ilość 200 litrów Olej Elfmatic 63 (opakowanie 1 i 5 litrów) szacunkowa ilość 20 litrów Olej Agrostou 10/40 (opakowanie 20 litrów) szacunkowa ilość 60 litrów Olej Lotos Semic 10/40 (opakowanie 4 litry) szacunkowa ilość 112 litrów Olej Lotos synt 5/40 (opakowanie 4 litry) szacunkowa ilość 8 litrów Olej przekładniowy Hipol GL-4 (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 55 litrów Olej Hipol semisyntet GL-5/75W90 (opakowanie 1 i 5 litrów) szacunkowa ilość 30 litrów Olej Mobil Delwack 15/40 (opakowanie 4 i 20 litrów) szacunkowa ilość 224 litrów Olej Mobil sup 2000 10/40 (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 35 litrów Olej Lux 10 (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 85 litrów Olej Castrol 10/40 (opakowanie 4 litry) szacunkowa ilość 40litrów Olej Castrol GTX 15W40 (opakowanie 4 litry) szacunkowa ilość 4 litry Olej ATF 2D (opakowanie 4 litry) szacunkowa ilość 20litrów Olej Sthil (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 70 litrów Płyn Petrygo (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 260 litrów Płyn Dynager (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 30 litrów Płyn Borygo (opakowanie 5 litrów) szacunkowa ilość 10 litrów Płyn Dot 4 (opakowanie 0,5 litra) szacunkowa ilość 15 litrów Smar ŁT 43(opakowanie 17 kg) szacunkowa ilość 34 kg Smar przekładniowy EPX000-(opakowanie 4,5 kg) szacunkowa ilość 9 kg Smar kartusz Fuchs EP2 (opakowanie 400g) szacunkowa ilość 20 szt Smar kartusz JCB (opakowanie 400g) szacunkowa ilość 40 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości składając ofertę na I część dostawy paliw płynnych – 5.000 zł składając ofertę na II część dostawy olejów i smarów – 500 zł Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr BGŻ SA. 24 2030 0045 1110 0000 0160 7060 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: MZUK Gorlice (czynna: w godz. 7.30 – 12.30) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 3. Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, Jeżeli wykonawca, który na podstawie art 22a ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zał nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach