Przetargi.pl
Dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6128206 , fax. 014 6108481
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6128206, fax. 014 6108481
    REGON: 85166525500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w roku 2013. 2. Dostawa paliw odbywać się będzie sukcesywnie poprzez ich pobieranie przez upoważnionych pracowników zamawiającego ze stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych oraz sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, w ilościach: a) Olej napędowy - 10 500 litrów. b) Benzyna bezołowiowa - 4 200 litrów 3. Podane powyżej ilości paliw są ilościami szacunkowymi, rzeczywista ilość uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw - wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu roszczeń. 4. Paliwa oferowane przez wykonawcę powinny odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach. 5. Wykonawca zaoferuje dostawę paliwa na stacji paliw spełniającej wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). 6. Stacja paliw wykonawcy (co najmniej jedna stacja paliw wykonawcy - w przypadku przewidzianym w pkt. 12), z której będzie odbieranie paliwo przez zamawianego, może być oddalona od siedziby zamawiającego (znajdującej się w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11) maksymalnie do 12 km +/- 100m licząc po drogach utwardzonych. 7. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw, co najmniej w godzinach: 7.00.- 18.00 od poniedziałku do piątku. 8. Cena za pobrane paliwa każdorazowo będzie naliczana według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliwa na stacji wykonawcy w dniu, w którym paliwa zostaną pobrane. 9. Wykonawca może zaoferować rabat w stosunku do cen jednostkowych brutto poszczególnych rodzajów paliwa, który będzie obowiązywał przez cały okres ważności umowy. Rabat należy określić jako wielkość stałą wyrażoną w % (procentach). 10. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę rabatu, jego wysokość będzie każdorazowo odliczana od ceny detalicznej brutto 1 litra paliwa obowiązującej w chwili jego pobierania przez zamawiającego na stacji paliw wykonawcy. 11. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo - przelewem. Rozliczenie finansowe za pobrane przez zamawiającego paliwa następować będzie na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur VAT. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży bezgotówkowej w oparciu o karty paliwowe. 13. W przypadku opisanym w pkt. 12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania paliw na wszystkich stacjach paliw wykonawcy na terenie kraju. 14. Karty paliwowe, wydane przez wykonawcę, będą ważne przez cały okres obowiązywania umowy począwszy od dnia przekazania ich zamawiającemu. 15. Karty paliwowe będą wystawiane na numery rejestracyjne pojazdów. W przypadku braku możliwości przypisania do danej karty numeru rejestracyjnego (jeśli paliwo będzie przeznaczone do celów gospodarczych), karty należy wystawiać na imię i nazwisko osoby upoważnionej do pobierania paliwa. 16. Zamawiający przewiduje 8 kart paliwowych. 17. Karty paliwowe wystawione na numery rejestracyjne pojazdów oraz imiona i nazwiska upoważnionych pracowników zamawiającego wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy. 18. Odpowiedzialność wykonawcy za transakcje dokonane kartą utraconą rozpocznie się po upływie 1 godziny od momentu zgłoszenia utracenia karty przez zamawiającego. 19. Wykonawca będzie wystawiał faktury za pobrane paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu, dla którego pobrano paliwo, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny obowiązującej w dniu pobrania paliwa, wartość podatku VAT oraz należność do zapłaty z uwzględnieniem ewentualnego rabatu. W przypadku pobierania paliwa do posiadanego sprzętu - należy podać nazwisko osoby pobierającej paliwo. 20. Wykaz samochodów służbowych zamawiającego oraz imiona i nazwiska osób (w przypadku pobierania paliwa do posiadanego sprzętu) uprawnionych do pobierania paliwa będzie stanowił załącznik do umowy. 21. W chwili pobrania paliwa przez zamawiającego wykonawca będzie wystawiał dowody WZ. 22. Wykonawca będzie wystawiał faktury jeden raz w miesiącu, na podstawie wystawionych dowodów WZ za każdorazowe pobranie paliwa w danym miesiącu rozliczeniowym. Zamawiający zweryfikuje prawidłowość danych zawartych w dostarczonej do zamawiającego fakturze. 23. Zapłata za pobrane paliwo następować będzie w ciągu 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach