Przetargi.pl
Dostawa paliw ciekłych do pojazdów Gniewińskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. (Pb 95 w ilości ok. 20 000 litrów, ON w ilości ok. 300 000 litrów) na okres od 01.01.2015 - 31.12.2016

Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-250 Gniewino, Kostkowo, ul. Wejherowska 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6706655 , fax. 058 6706656
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Kostkowo, ul. Wejherowska 24 24
    84-250 Gniewino, woj. pomorskie
    tel. 058 6706655, fax. 058 6706656
    REGON: 22016041400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-kostkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inny: Sp. z o.o. 100% udział Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw ciekłych do pojazdów Gniewińskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. (Pb 95 w ilości ok. 20 000 litrów, ON w ilości ok. 300 000 litrów) na okres od 01.01.2015 - 31.12.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania nr 1 Obejmuje dostawę oleju napędowego - 300 000 litrów w okresie trwania umowy (około 150 000 litrów rocznie) do zbiornika o pojemności 5 000 litrów zlokalizowanego na terenie siedziby Zamawiającego (Kostkowo, ul. Wejherowska 24). Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe według Polskiej Normy PN-EN 590:2006 dla oleju napędowego. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441, tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 z dnia 10 maja 2013 r.). Określona przez Zamawiającego szacunkowa ilość litrów oleju napędowego, nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na olej napędowy stanowiący przedmiot zamówienia po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy będą następowały w terminie do 24 h po otrzymaniu zgłoszenia. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, które będą spełniały wszelkie wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym będą realizowane dostawy oleju napędowego, musi być wyposażony w urządzenia pomiarowe, mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa, poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do zbiornika magazynowego o pojemności 5 000 litrów. Dostawy oleju napędowego mogą odbywać się tylko i wyłącznie w godz. 7.00 - 15.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). O dostawie oleju napędowego Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 2 godzinnym wyprzedzeniem. Załadunek zbiornika nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Do każdej dostawy oleju napędowego Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii oraz list przewozowy wydany przez magazyn Wykonawcy zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. Wynagrodzenie za pobrany olej napędowy będą określone na podstawie ceny jednostkowej netto, ustalonej wg ceny hurtowej jednego litra paliwa, zgodnie z cennikiem sprzedaży paliw płynnych zamieszczonym na stronie www.lotos.pl obowiązującym w dniu tankowania oraz stałej marży lub upuście wyrażonych w zł/litr obowiązujących przez cały okres trwania umowy i faktycznej ilości zatankowanego paliwa do zbiornika magazynowego. Podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie dostarczony olej napędowy do zbiornika (czyli fakturowanie nastąpi za olej wlany do zbiornika magazynowego). Zaproponowany w ofercie upust lub marża będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy. Rozliczenie zakupów dokonywanych w ramach umowy będzie realizowane na podstawie wystawionej faktury po zatankowaniu zbiornika magazynowego z terminem płatności 14 dni. W ofercie należy uwzględnić obowiązującą stawkę cenową za 1 l paliwa na dzień 15.12.2014 r. zgodnie z cennikiem sprzedaży paliw płynnych zamieszczonym na stronie www.lotos.pl Zadanie nr 2 Obejmuje dokonywanie zakupu paliwa (etylina Pb 95) w ilości ok. 20 000 litrów w okresie trwania umowy (ok. 10 000 litrów rocznie) poprzez wielokrotne tankowanie do pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji wykonawcy. Zapytanie dotyczy zakupu etyliny Pb 95 przez Zamawiającego w okresie 2 lat: od 01.01.2015 do 31.12.2016 r. Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie na stacji lub ustawionym w tym celu dystrybutorze Wykonawcy w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. Wymaga się stałego i nie przerwanego dostępu do dystrybutora celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego w dniach roboczych od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 - 19:00. Tankowania paliwa w imieniu Zamawiającego dokonywać będą upoważnieni pracownicy do pojazdów wymienionych otrzymanym w dniu podpisania umowy przez Wykonawcę wykazie. Wykonawca zobowiązany będzie do tworzenia rejestrów dokonywanych pobrań paliwa z uwzględnieniem daty tankowania, ilości pobranego paliwa, pojazdu oraz podpisu pracownika. Rejestr z danego miesiąca będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Określona przez Zamawiającego szacunkowa ilość litrów etyliny Pb 95, nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania. Rozliczenie za zatankowane paliwo będzie odbywać się na podstawie wystawionych faktur VAT po zakończeniu pełnego miesiąca. Termin płatności za fakturę: 14 dni od dnia wystawienia dokumentu. Zaproponowana w ofercie marża/upust będzie obowiązywała przez cały okres trwania umowy. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą zaproponowaną ceną brutto za przedmiot umowy. Do obliczenia wartości oferty należy uwzględnić obowiązującą u Wykonawcy stawkę cenową za 1 l paliwa na dzień 15.12.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W formie pieniądza wdium nale?y wnieść na rachunek bankowy Gniewińskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. - Bank KBS Gniewino nr konta: 45 8350 0004 4200 3897 2000 0010; ( w innej formie zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego dla zadania nr 2 Nie żąda się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gpk-kostkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach