Przetargi.pl
Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń BRD dla Oddziałów Terenowych i Grupy Interwencyjnej w 2018 roku

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń BRD dla Oddziałów Terenowych i Grupy Interwencyjnej w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowania pionowego i urządzeń BRD dla Oddziałów Terenowych i Grupy Interwencyjnej w 2018 roku zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 34.92.21.00-7 – oznakowanie drogowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w 2018 r. oznakowania pionowego i urządzeń BRD w asortymencie oraz w ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i zamówieniami szczegółowymi, do siedzib podanych poniżej: 1) Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu – Grupa Interwencyjna, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, 2) ZDW w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce, 3) ZDW w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 59, 49-200 Grodków, 4) ZDW w Opolu Odział Terenowy w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 3, 46-300 Olesno. 3. Jakość znaków drogowych winna być zgodna z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 – tekst jednolity). Zamawiający wezwie wykonawcę, zgodnie z zapisami sekcji III.6, do złożenia aprobat technicznych na: 1) lustra drogowe, 2) pylony U-5a, 3) pylony U-5c, oraz certyfikat zgodności (znak „CE”) dla znaków drogowych. W przypadku legitymowania się aprobatą techniczną lub certyfikatem zgodności innego wykonawcy, wykonawca przedłoży do oferty zobowiązanie do współpracy w formie oryginału. Aprobata techniczna lub certyfikat zgodności innego wykonawcy musi być przez niego poświadczony za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załącznikach nr 3 i 4 do do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty (na załączniku nr 1 do siwz) powinny być złożone: 1) formularz cenowy – na załączniku nr 2 do siwz, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 1 – na załącznikach nr 3 i 4 do siwz, 2a) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w sekcji IV.6.6 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz, 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 6) pisemne zobowiązanie innego wykonawcy do współpracy, o którym mowa w sekcji II.4 należy złożyć w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach