Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż sprzętu do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 25 w ramach projektu pod nazwą: "Żłobek dla malucha szansą na powrót rodzica do pracy", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa 7.6 - Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż sprzętu do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 25 w ramach projektu pod nazwą: "Żłobek dla malucha szansą na powrót rodzica do pracy", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa 7.6 - Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż wyposażenia do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 25 w ramach projektu pod nazwą: Żłobek dla malucha szansą na powrót rodzica do pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 7.6 – Konkurencyjny rynek pracy, Godzenie życia prywatnego i zawodowego. 1) Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39710000-2 – elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, CPV 32331600-8 – odtwarzacze plików MP3 CPV 39221000-7 – sprzęt kuchenny 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku i montażu wyposażenia wraz z gwarancją jakości za dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). 3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę odtwarzaczy CD i czajników elektrycznych oraz dostawę i montaż zmywarko-wyparzarek we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Żłobka nr 3, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Szczegółowa specyfikacja dostaw, stanowiący integralną część SIWZ. 4) W ofercie należy podać kwoty za poszczególne elementy zamówienia (Załącznik nr 1A do oferty). 5) Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty. 6) Cały przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, w 100% bezpieczny dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać – deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby posiadają właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty, stwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania przewidziane dla nich prawem. 7) Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. 8) Zmywarko-wyparzarki muszą spełniać normy HACCP. 9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10) Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Dokona pierwszego podłączenia i wykona próbę rozruchową (zmywarko-wyparzarek) i przekaże sprzęt do odbioru Zamawiającemu. 11) Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. 12) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: nowoutworzone miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Piotra Skargi 25, 47-224 Kędzierzyn-Koźle. 13) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia. 14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy oraz cz.III Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikiem zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. 15) Zamawiający nie stawia wymogów o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie konieczności zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących niniejsze zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW wraz z załącznikiem 1A - Szczegółowa specyfikacja dostaw; 2.Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt 8 IDW należy przedłożyć wraz z ofertą, 3.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Wzór takiego pełnomocnictwa – załącznik Nr 4 do IDW. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach