Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż siedmiu sztuk bram segmentowych w garażu strażnicy JRG Nr 1 znajdującej się na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, Szczerbowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815351320 , fax. +48815325934
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    Szczerbowskiego 6
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48815351320, fax. +48815325934
    REGON: 431029398
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kmpslublin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż siedmiu sztuk bram segmentowych w garażu strażnicy JRG Nr 1 znajdującej się na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż siedmiu sztuk bram segmentowych w garażu strażnicy JRG nr 1 znajdującej się na posesji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ulicy Szczerbowskiego 6 w Lublinie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt nowych i nieużywanych bram segmentowych o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) demontaż istniejących, starych bram garażowych oraz złożenie ich na terenie JRG nr 1 KM PSP w Lublinie w miejscu wskazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, c) montaż nowych bram segmentowych w miejsce starych bram garażowych w budynku JRG nr 1 KM PSP w Lublinie. 3. Dostarczone bramy segmentowe oraz sprzęt niezbędny do ich montażu mają być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2018 r., nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do użytkowania. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone bramy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Demontaż starych bram oraz montaż nowych bram musi również być wykonany zgodnie ze stosownymi warunkami określonymi w tym Załączniku. 4. Do oferty należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 i zgodnie z zawartymi tam poleceniami. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji z zastrzeżeniem postanowień naprawczych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Minimalny, oferowany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia (m.in. bramy, napęd, sterowanie osprzęt i akcesoria oraz montaż) – min. 24 miesiące. W przypadku niewskazania w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie zarówno na potrzeby oceny ofert, jak i wykonania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221240-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a ponadto: b) składa dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania dotyczące tych podmiotów; c) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają co najmniej: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) składa dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania dotyczące podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach