Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka ogłasza przetarg

  • Adres: 66-626 Dychów, Brzózka 50
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3917874 , fax. 068 3838335
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka
    Brzózka 50 50
    66-626 Dychów, woj. lubuskie
    tel. 068 3917874, fax. 068 3838335
    REGON: 97004011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Pąństwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa w Dychowie 6a. Zamawiający wymaga aby meble były fabrycznie nowe, rok produkcji - 2016 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na minimalny okres 36 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu. Maksymalny okres gwarancji 72 miesiące. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, to jest rysunki aranżacji A-1, A-2, A-3 i A-4, widoki szaf, aneksy kuchenne oraz opis techniczny mebli wraz z formularzem graficznym - załączniki 8-12 do SIWZ Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego, do każdego rodzaju mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego w miejscu montażu np. kuchni, zabudów indywidualnych itp. W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych należy wraz z ofertą dostarczyć następujące próbki: 1. Próbkę płyty grubości 25mm oklejonej listwa ABS w technologii bezspoinowej formatu A4. 2. Gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami: - SWIZ (opis przedmiotu zamówienia), z którego Wykonawca zamierza skorzystać przy realizacji zamówienia. 1) Biurka pracowniczego, blat wykonany w technologii bezspoinowej, zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym SWIZ w części I pkt. 1.1; 1.2 2) Wzorcowego kontenera pod biurko, zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym SWIZ w części I pkt.3 3) Wzorcowej szafy aktowej z drzwiami przesuwnymi na trzy rzędy segregatorów o wymiarach 1600 / 430/ H1130, zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym SWIZ w części I pkt.2 4) Wzorcowego krzesła konferencyjnego.1, zgodnego z opisem technicznym SWIZ w części IV pkt.4.1 tap.E13 (bez haftu) 5) Próbki blatu biurka mebli gabinetowych w okleinie naturalnej o wymiarach 250 na 250mm grubości 39mm, zgodnego z opisem technicznym SWIZ w części III. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane dokładnie w taki sposób, jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Zaleca się, aby meble wykonane były we wskazanej przez Zamawiającego kolorystyce, z wyłączeniem tapicerki. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble na pisemną prośbę i na koszt Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania. 3. Próbkę płyty lakierowanej w kolorze Cappuccino o wymiarach 250 na 250mm grubości 18mm Dane zgodne wg normy PN-EN319:1999 i PN-EN 311:2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00zł, (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 29 1020 5402 0000 0702 01152719 z adnotacją Wadium - Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz.1804 ze zmianami). Sposób przekazania: Zaleca się, aby dowód potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 25 ust. 2 pkt 5, lub informacji o ty, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 ,3 , 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach