Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957392000 , fax. +48957392005
  • Data zamieszczenia: 2019-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Moniuszki 2
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957392000, fax. +48957392005
    REGON: 00056949600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ ochrony prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego”. 2.Wykaz jednostek organizacyjnych Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, których dotyczy niniejsze postępowanie oraz odpowiadający im zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uprawnień dla dostępu przez 24 miesiące do systemu informacji prawnej (zwanego dalej SIP) w trybie: 3.1. internetowym- warunki techniczne (Wersja Internet): a) System SIP dostępny w trybie on-line przez Internet oznacza, że: • aplikacja, baza danych i inne oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania systemu SIP są zainstalowane na serwerach Wykonawcy; • użytkownicy korzystają z systemu SIP poprzez sieć Internet przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (np. Firefox, Chrome, Internet Explorer); b) uprawnienia dostępu on-line przez Internet nie mogą ograniczać liczby użytkowników, którzy będą korzystać z systemu SIP w sposób nierównoczesny. Jedynym ograniczeniem ilościowym dla tej wersji dostępów jest liczba równoczesnych użytkowników korzystających z systemu SIP określona w przedmiocie zamówienia; c) uprawnienia dostępu on-line przez Internet muszą pozwalać na dostęp do systemu SIP z dowolnego adresu IP w Internecie, po autoryzacji użytkownika jedynie poprzez login i hasło (bez instalowanych indywidualnie na urządzeniu dostępowym kluczy licencyjnych), co najmniej takiej liczbie użytkowników równoczesnych, jak określono w przedmiocie zamówienia; d) Wykonawca dostarczy uprawnienia dostępu przez przeglądarkę do narzędzi administracyjnych służących do zarządzania użytkownikami Zamawiającego w systemie SIP; e) aktualizacje systemu SIP na serwerach Wykonawcy, w szczególności jego zawartości merytorycznej, będą realizowane na bieżąco, nie rzadziej niż co tydzień; f) w godzinach od 6 do 24 każdego dnia dostępność Systemu nie może być niższa niż 98% (liczona jako współczynnik czasu dostępności do czasu ogółem, w skali tygodnia). 3.2. intranetowym- warunki techniczne (Wersja Intranet): a) system SIP będzie zainstalowany na 4 serwerach w wydzielonej sieci WAN bez dostępu do Internetu po jednym serwerze w Prokuraturze Regionalnej w Szczecinie i w Prokuraturach Okręgowych w Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie i Szczecinie; b) uruchomienie serwera SIP dopuszcza się na serwerowych systemach operacyjnych Windows Server od wersji 2008R2, Linux Debian 5.0, Centos 5.0 i nowszych; c) system operacyjny dedykowany do uruchomienia usługi serwerowej SIP w środowisku wirtualnym musi byś zgodny co najmniej hypervisor-em VMware vSphere Hypervisor 6, Hyper-V Server 2008R2 i nowszym; d) dostęp do aplikacji od strony użytkownika końcowego musi odbywać się z wykorzystaniem sieci LAN/WAN przez przeglądarkę Internetową co najmniej Internet Explorer 10 i nowsze, dostęp użytkownika końcowego do aplikacji SIP musi odbywać się co najmniej w trybie anonimowym (bez konieczności uwierzytelniania); e) aktualizacja systemu SIP prokuratur nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu będzie się odbywała co najmniej on-line przez Internet lub z nośników CD/DVD lub z dysków USB; f) aktualizacja poszczególnych systemów SIP ma się odbywać za pośrednictwem sieci WAN ze wskazanego serwera aktualizacji zlokalizowanego w sieci WAN prokuratury; g) metoda aktualizacji z wykorzystaniem sieci WAN musi posiadać możliwość definiowania automatycznej aktualizacji z możliwością definiowania częstotliwości jej wykonania, godziny rozpoczęcia, godziny zakończenia oraz wznawiania aktualizacji od stanu, w którym aktualizacja została zatrzymana. 3.3. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania SIP a) prezentacja zasad posługiwania się systemami w grupach maksymalnie 30 osobowych; b) czas szkolenia jednej grupy będzie wynosił min. 2 godziny; c) szkolenia będą realizowane w siedzibach: Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Koszalinie, Prokuratury Okręgowej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp., w uzgodnionych z poszczególnymi prokuraturami terminach; d) szkolenia rozpoczną się w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy i zakończą w przeciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy; e) w przypadku zmiany funkcjonalności SIP w trakcie trwania umowy dostawca sam zainicjuje cykl szkoleń dla poszczególnych prokuratur. 4. Wymagania minimalne dotyczące zawartości merytorycznej i funkcjonalności SIP, a także wymagania dotyczące możliwości wyszukiwania i inne zostały szczegółowo opisane w pkt III SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu- przelewem na konto depozytowe Zamawiającego NBP O/O Zielona Góra 71 1010 1704 0009 2513 9120 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości- do kasy Prokuratury Okręgowej, ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp. za pośrednictwem Wydziału VII Budżetowo-Administracyjnego od poniedziałku do piątku od 8.00-14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia- Prokuraturę Okręgową w Gorzowie Wlkp.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. ] 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- załącznik zał. nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie zgodnie z pkt XIII ppkt 3 lit a) SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie zgodnie z pkt XIII ppkt 3 lit b) SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt XIII ppkt 5 i 6 siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), określające zakres czynności, do których jest umocowany oraz w przypadku składania oferty wspólnej (pkt VI SIWZ). 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.z.p. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach