Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania dla Wydziału Architektury i Basenu Modelowego Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania dla Wydziału Architektury i Basenu Modelowego Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej. 2. Zamówienie składa się z 2 części (zadań): 1) OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA ALGORYTMICZNEGO 3D (liczba: 37) 2) OPROGRAMOWANIE 3D DO MODELOWANIA I PROJEKTOWANIA OBIEKTÓW PŁYWAJĄCYCH (liczba: 30) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i wymagania określone w załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie pakiety oprogramowania wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nośniki muszą być wolne od wad i uszkodzeń, muszą pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych. 6. Zgodnie z warunkami przedstawionymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) Wykonawca wraz z dostawą oprogramowania przekaże Zamawiającemu dokumentację oprogramowania zawierającą instrukcję instalacyjną, c) Wykonawca udostępni Zamawiającemu wszelkie dane niezbędne do bezpłatnej aktualizacji oprogramowania - jeżeli aktualizacja ta jest wymagana w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez aktualizację oprogramowania, należy rozumieć bezpłatne, wielokrotne aktualizowanie oprogramowania do nowszej wersji, minimum przez okres wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, d) Wykonawca udostępni Zamawiającemu wszelkie dane niezbędne do korzystania bez ograniczeń przez Zamawiającego z bezpłatnego wsparcia technicznego w dni robocze Zamawiającego - jeżeli wsparcie to jest wymagane w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez wsparcie techniczne należy rozumieć bezpłatną pomoc w zakresie funkcjonowania danego oprogramowania, udzielaną Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy - posiadających wiedzę w obszarze obsługi i użytkowania danego oprogramowania - za pomocą środków komunikowania na odległość takich jak e-mail i telefon, e) Wykonawca udzieli minimum 3 miesięcznej gwarancji na nośniki oprogramowania. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez obydwie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 7. Licencje na oprogramowanie będą dostarczone wraz z nośnikami instalacyjnymi w postaci płyty CD/DVD, USB lub w wersji elektronicznej (np. w postaci klucza licencyjnego) - zgodnie z treścią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 8. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zobowiązań gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 9. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności i gwarancji zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 10. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Część Kwota wadium Część 1: 250,00 zł Część 2: 550,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia podlegają sumowaniu. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Nazwa banku: Bank Millenium S.A. o/Gdańsk Adres banku: ul. Wały Jagiellońskie 10/16, 80-887 Gdańsk NR ROZLICZENIOWY BANKU/ CLEARING CODE (eg. Sort Code/BLZ/ABA): PL64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 KOD SWIFT/ BIC - BIGBPLPW z dopiskiem: Wadium ZP/342/051/D/15 Część postępowania: (należy wskazać numer) Dostawa oprogramowania dla Wydziału Architektury i Basenu Modelowego Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Stworzenie nowoczesnej infrastruktury technicznej dla realizacji programu kształcenia Inżynierów Przyszłości w Politechnice Gdańskiej 5. Wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2-5 następuje poprzez doręczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach B, w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00 lub przesłać pocztą na adres: Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12 Kwestura Politechniki Gdańskiej, I piętro, Gmach B. 6. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szkolenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach