Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych” 2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części, z których każda stanowi osobne zadanie: 1) Zadanie I realizowane w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, obejmuje zakup z dostawą i montażem sprzętu dydaktycznego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć lekcyjnych dla 8 Uczestników – wychowanków Szkoły Branżowej I Stopnia w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu, kształcących się w zawodzie – kucharz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku Nr 1a do SIWZ w postaci: a) sprzętu RTV: -ekran projekcyjny elektryczny – 2 szt. -odtwarzacz DVD/Blu-ray – 1 szt. -telewizor 32ʺ – 1 szt. -telewizor 65ʺ – 1 szt. -zestaw kina domowego – 1 zestaw -mikrofony bezprzewodowe, nagłowne – 2 zestawy -listwa zasilająca 5 gniazd z uziemieniem – 5 szt. -odtwarzacz CD/MP3 – 1 szt. b) sprzętu multimedialnego: -projektor multimedialny Full HD – 5 szt. -monitor interaktywny 65ʺ – 2 szt. c) Montaż wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń musi odbyć się zgodnie ze sztuką oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stosowne, ważne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje (elektryk) oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca. d) Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), instalacji oprogramowania (jeśli dotyczy), uruchomienia zgodnie z instrukcją producenta, sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia, pierwszego uruchomienia, w tym podłączenia do istniejących mediów (podłączenia do prądu) wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu użytkowania w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczonego sprzętu. 2) Zadanie II obejmuje dostawę oprogramowania antywirusowego, przeprowadzenie wdrożenia dostarczonego oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla administratorów systemu oraz 36 miesięczną aktualizacją sygnatur. a) Oprogramowanie antywirusowe winno zapewniać ochronę: -antywirusową i antyspyware’ową serwerów oraz stacji roboczych z rodziny Windows oraz Linux – łącznie 375 sztuk, -antywirusową, antyspyware’ową oraz antyspamową serwerów pocztowych MS Exchange w wersjach co najmniej 2007-2016, -antywirusową i antyspyware’ową fizycznych serwerów ESXi oraz znajdujących się na nich maszyn wirtualnych – ochrona bezagentowa środowiska Vmware. np. ESET Secure Business AV LEVEL wraz z 36 miesięcznym wsparciem lub dostawa licencji równoważnego systemu ochrony antywirusowej wraz z 36 miesięcznym wsparciem. b) Zamawiający uzna system za wdrożony, jeżeli wszystkie elementy systemu objęte dostawą zostaną prawidłowo uruchomione w infrastrukturze Zamawiającego, system zostanie zarejestrowany zgodnie z dostarczoną licencją i zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji. System w dniu zakończenia wdrożenia musi zapewniać ochronę antywirusową/antyspyware’ową oraz antyspamową serwerom / stacjom roboczym Zamawiającego zgodnie z zakupioną licencją. Wdrożenie musi przeprowadzić certyfikowany inżynier dostarczonego w postepowaniu produktu. Zamawiający w razie potrzeby udostępni połączenie zdalne w celu wykonania wdrożenia. Dostęp zdalny zostanie udostępniony na nadesłane żądanie Wykonawcy zawierające Imię i Nazwisko osoby uprawnionej, ze strony Wykonawcy, do wykonania prac u Zamawiającego oraz adres IP z którego połączenie będzie się odbywało. Wszelkie prace u Zamawiającego odbywają się pod nadzorem pracownika Zespołu ds. Informatyzacji. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeszkolił z obsługi minimum 3 administratorów wyznaczonych do pracy z systemem antywirusowym. Szkolenie musi odbyć się na infrastrukturze Zamawiającego i wdrożonym w pełni funkcjonalnym systemie antywirusowym oraz trwać min. 8 godzin. Szkolenie musi przeprowadzić certyfikowany inżynier dostarczonego w postępowaniu produktu. Zamawiający dopuszcza formę zdalną szkolenia. Dostęp zdalny zostanie udostępniony na nadesłane żądanie Wykonawcy zawierające Imię i Nazwisko osoby uprawnionej, ze strony Wykonawcy, do wykonania prac u Zamawiającego oraz adres IP z którego połączenie będzie się odbywało. d) W przypadku jeżeli wdrożenie oraz szkolenie będzie się odbywało w siedzibie Zamawiającego należy zachować szczególną ostrożność w związku ze stanem epidemicznym zgodnie z dyspozycją nr 10/2020 Starosty Kieleckiego z dnia 4 maja w sprawie organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kielcach. Przedmiotowa dyspozycja dostępna na stronie bip.powia.kielce.pl 3) Zadanie III obejmuje dostawę i wdrożenie programu do tworzenia kopii zapasowych, usługi wsparcia powdrożeniowego przez okres 12 miesięcy oraz szklenie dla min. dwóch administratorów: a) Oprogramowanie musi być produktem przeznaczonym do obsługi środowisk DataCenter. Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions oraz na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner: https://www.gartner.com/reviews/market/data-center-backup-and-recovery-solutions i spełniać minimalne wymaganie : - minimalna liczba referencji 150, - minimalna ocena z referencji 4,5, b) Oprogramowanie musi współpracować z infrastrukturą VMware w wersji 5.5, 6.0, 6.5 oraz 6.7 oraz Microsoft Hyper-V 2012, 2012 R2, 2016 i 2019. Wszystkie funkcjonalności w specyfikacji muszą być dostępne na wszystkich wspieranych platformach wirtualizacyjnych, chyba, że wyszczególniono inaczej c) Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez VMware vCenter oraz pojedynczymi hostami. d) Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez System Center Virtual Machine Manger, klastrami hostów oraz pojedynczymi hostami. e) Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych wszystkich systemów operacyjnych maszyn wirtualnych wspieranych przez vSphere i Hyper-V f) Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych z sieciowych urządzeń SAN sieciowych urządzeń plikowych NAS opartych o SMB, CIFS i/lub NFS oraz bezpośrednio z serwerów plikowych opartych o Windows i Linux. g) Wykonawca opracuje projekt i harmonogram prac wdrożeniowych z oszacowaniem przestrzeni dyskowej na bieżące kopie i archiwum, przeprowadzi instalację oprogramowania na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego w formie maszyny wirtualnej, fizycznej lub sprzętowej, wykona konfigurację zabezpieczeń dostępu do programu, autoryzację Active Directory/LDAP, zdefiniuje role dostępu, pod kątem potrzeb i wymagań Starostwa Powiatowego w Kielcach. h) Wykonawca przeprowadzi testy prawidłowego funkcjonowania programu do tworzenia kopii zapasowych skonfigurowanego w Starostwie Powiatowym w Kielcach. i) Wykonawca przeprowadzi szkolenie minimum dwóch administratorów programu do tworzenia kopii zapasowych w wymiarze minimum 8 godzin na działającej i skonfigurowanej infrastrukturze serwera w Starostwie Powiatowym w Kielcach. j) Wykonawca zapewni bezpłatne zdalne wsparcie w zakresie wdrożonego rozwiązania na okres 12 miesięcy od zakończenia wdrożenia. 4) Zadanie IV obejmuje dostawę i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu realizowane w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci: a) sprzętu AGD: -zmywarka wolnostojąca – 1 szt. -kuchnia indukcyjna – 2 szt. -lodówko-zamrażalka – 1 szt. -okap gastronomiczny przyścienny skośny – 1 zestaw -kuchenka mikrofalowa wolnostojąca – 1 szt. -mikser z misą obrotową – 2 komplety -blender ręczny – 1 komplet -maszynka elektryczna do mielenia mięsa z nasadkami do tarcia jarzyn – 1 szt. b) mebli do pracowni gastronomicznej: -szafka ze stali nierdzewnej z 3 szufladami – 2 szt. -stół ze zlewem jednokomorowym i dolną półką 1,2 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową - 1 szt. -stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową – 1 szt. -stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z elastycznym natryskiem – 1 szt. -szafka robocza z drzwiami przesuwnymi – 1 szt. -stół roboczy 1,8 m – 1 szt. c) wyposażenia kuchni: -zestaw garnków do indukcji – 1 komplet -sztućce komplet 68 sztućców na 12 osób – 1 komplet -patelnia grillowa, kwadratowa, z pokrywką – 1 szt. -patelnia średnica 22 cm – 1 szt. -patelnia wok 24 cm z pokrywką – 1 szt. -patelnia średnica 18 cm – 1 szt. -garnek żeliwny wok 30 cm z pokrywką – 1 szt. -noże kuchenne w drewnianym bloku – 1 komplet -komplet obiadowy i kawowy na 12 osób porcelana – 1 komplet d) sprzętu baristyczny: -filiżanka do cappuccino ze spodkiem – 9 szt. -filiżanka do espresso ze spodkiem – 9 szt. -szklanka z uchwytem do Irish Coffe – 9 szt. -szklanka z uchwytem do Latte – 9 szt. -dekorator do kawy z 4 tarczami – 1 szt. e) sprzętu do carvingu: -komplet do carvingu w drewnianej walizce 22 elementy – 9 kompletów f) Montaż wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń musi odbyć się zgodnie ze sztuką oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stosowne, ważne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje (elektryk, hydraulik) oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca. g) Zaoferowany sprzęt gastronomiczny musi spełniać parametry i wymagania opisane w OPZ oraz w: -Rozporządzeniu (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. -Rozporządzeniu (WE) nr 2023/2006 z dnia 22 grudnia 2006 r. w sprawie dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) w odniesieniu do materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. -Ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. -Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1895/2005 z dnia 18 listopada 2005 r. w sprawie ograniczenia wykorzystania niektórych pochodnych epoksydowych w materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. h) Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), instalacji oprogramowania (jeśli dotyczy), uruchomienia zgodnie z instrukcją producenta, sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia, pierwszego uruchomienia, w tym podłączenia do istniejących mediów (podłączenia do prądu, wody) wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu użytkowania w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczonego sprzętu. 5) Zadanie V obejmuje dostawę osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych o Powiecie Kieleckim oraz pamięci przenośnych typ flash: a) stabilizator (gimbal) do smartfonów – 1 szt., b) mikrofon video – 1 szt., c) mini statyw mikrofonowy– 1szt., d) statyw aluminiowy do aparatu fotograficznego – 1 szt., e) kabel TRS 3.5 mm – TRRA – 1 szt., f) uchwyt na statyw ¼ do smatfona - 1 szt. g) program do obróbki video – 1szt. h) pamięć przenośna typu flash 32 GB – 100 szt. 6) Zadanie VI obejmuje Zakup abonamentu do symulacji biznesowych w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla następujących szkół/placówek oświatowych: -Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podzamczu: symulacja biznesowa dla zawodu kucharz, -Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach: symulacja biznesowa dla zawodu technik informatyk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono: -dla zadania I - w Załączniku Nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), -dla zadania II - w Załączniku Nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). -dla zadania III - w Załączniku Nr 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). -dla zadania IV - w Załączniku Nr 1d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). -dla zadania V - w Załączniku Nr 1e do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). -dla zadania VI - w Załączniku Nr 1f do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3. Wykonawca składając ofertę gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie pierwszej jakości, wolny od wad, fabrycznie nowy i z roku produkcji co najwyżej 2019 tj. nieużywany przed dniem dostarczenia (nieuszkodzony, nieregenerowany), nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniający wymagania intensywnej eksploatacji, wyprodukowany w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001, pochodzący z legalnych, oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone oprogramowanie będzie nieużywane i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 4. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 5. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przedstawienie certyfikatów, kart katalogowych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w zakresie zadania I, zadania II, zadania III, zadania IV, zadania V, zadania VI zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku. 7. Przedmiot zamówienia stosownie do zadania, musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, wszelkim osprzętem (złączkami, przewodami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem) niezbędnym do właściwego montażu urządzeń, uruchomienia i prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 9. W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ Zamawiający wskazał nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty zostały użyte jedynie przykładowo i mają na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów, urządzeń i rozwiązań. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają parametry określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym (udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy). Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały, urządzenia i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w OPZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 10. W momencie odbioru towaru Zamawiający zastosuje procedury sprawdzające legalność dostarczonego oprogramowania. Zamawiający przeprowadzi weryfikację oryginalności dostarczonego oprogramowania u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności. 11. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny/wsparcie techniczne dla dostarczonego sprzętu/urządzeń i oprogramowania, który wymaga serwisowania/wsparcia na minimalne okresy wskazane z OPZ. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ, przy czym jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu, wyposażenia, materiałów lub urządzeń dostarczonych w ramach realizacji zamówienia przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę Zamawiającemu – Strony obowiązuje okres gwarancji równy gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu/urządzenia. 12. Przed złożeniem oferty w zakresie Zadania I i Zadania IV Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla rzetelnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobą wskazaną w rozdziale VIII ust. 5 SIWZ. 13. Wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 5a do SIWZ – dla zadania I, Załącznik Nr 5b do SIWZ – dla zadania II, Załącznik Nr 5c do SIWZ – dla zadania III, Załącznik Nr 5d do SIWZ – dla zadania IV, Załącznik Nr 5e do SIWZ – dla zadania V, Załącznik Nr 5f do SIWZ – dla zadania VI są integralną częścią SIWZ i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp. 15. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko niektórych elementów wchodzących w skład danej części zamówienia. Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert dla każdej z części z osobna. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39300000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej części. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach