Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
REGON: 31468400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opatrunków, przylepców, kompresów i materiałów recepturowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części / zadań: 12. Zad. 1 – Opatrunki i przylepce: 26 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 2 – Opatrunki I: 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 3 – Opatrunki II: 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 4 – Tampony nosowo-gardłowe: 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 5 – Gaza hemostatyczna: 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 6 – Opatrunki do tamowania krwawień: 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 7 – Materiały recepturowe I: 39 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 8 – Materiały recepturowe II: 10 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 9 – Opaski elastyczne i gipsowe: 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 10 – Jałowy i niejałowy materiał zabiegowy: 22 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 11 – Kompresy gazowe jałowe i niejałowe: 21 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 12 – Opaski elastyczne i gipsowe: 13 poz. asortymentowych w różnych ilościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagana wartość stosownie do zadań na które wykonawca składa ofertę, tj. Zad. nr 1: 1200,00 zł ; Zad. nr 2: 600,00 zł ; Zad. nr 3: 100,00 zł ; Zad. nr 4: 600,00 zł ; Zad. nr 5: 200,00 zł ; Zad. nr 6: 300,00 zł ; Zad. nr 7: 200,00 zł ; Zad. nr 8: 300,00 zł ; Zad. nr 9: 500,00 zł ; Zad. nr 10: 2100,00 zł ; Zad. nr 11: 2600,00 zł ; Zad. nr 12: 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie wg treści punktu 1 załącznika nr 6 SIWZ o posiadaniu dokumentów potwierdzających uprawnienia do obrotu każdym asortymentem (świadectwa dopuszczenia do obrotu, koncesje, zezwolenia, świadectwa rejestracji), które wykonawca przedstawi na ewentualne żądanie zamawiającego - po otwarciu ofert. 2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (na podstawie art. 5 pkt 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (tj. Dz.U. 2016 poz. 1638) – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem – przez wykonawcę. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeże-li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
Dodano: 2024-04-15 - 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2024-04-11 - Drobny sprzęt/materiały medyczne 1xużytku.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-25 - Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-19