Przetargi.pl
Dostawa opatrunków, przylepców, kompresów i materiałów recepturowych.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opatrunków, przylepców, kompresów i materiałów recepturowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części / zadań: 12. Zad. 1 – Opatrunki i przylepce: 26 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 2 – Opatrunki I: 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 3 – Opatrunki II: 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 4 – Tampony nosowo-gardłowe: 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 5 – Gaza hemostatyczna: 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 6 – Opatrunki do tamowania krwawień: 3 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 7 – Materiały recepturowe I: 39 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 8 – Materiały recepturowe II: 10 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 9 – Opaski elastyczne i gipsowe: 7 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 10 – Jałowy i niejałowy materiał zabiegowy: 22 poz. asortymentowe w różnych ilościach. Zad. 11 – Kompresy gazowe jałowe i niejałowe: 21 poz. asortymentowych w różnych ilościach. Zad. 12 – Opaski elastyczne i gipsowe: 13 poz. asortymentowych w różnych ilościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagana wartość stosownie do zadań na które wykonawca składa ofertę, tj. Zad. nr 1: 1200,00 zł ; Zad. nr 2: 600,00 zł ; Zad. nr 3: 100,00 zł ; Zad. nr 4: 600,00 zł ; Zad. nr 5: 200,00 zł ; Zad. nr 6: 300,00 zł ; Zad. nr 7: 200,00 zł ; Zad. nr 8: 300,00 zł ; Zad. nr 9: 500,00 zł ; Zad. nr 10: 2100,00 zł ; Zad. nr 11: 2600,00 zł ; Zad. nr 12: 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie wg treści punktu 1 załącznika nr 6 SIWZ o posiadaniu dokumentów potwierdzających uprawnienia do obrotu każdym asortymentem (świadectwa dopuszczenia do obrotu, koncesje, zezwolenia, świadectwa rejestracji), które wykonawca przedstawi na ewentualne żądanie zamawiającego - po otwarciu ofert. 2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (na podstawie art. 5 pkt 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (tj. Dz.U. 2016 poz. 1638) – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem – przez wykonawcę. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeże-li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach