Przetargi.pl
Dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2745202 w. 182 , fax. 412 746 158
  • Data zamieszczenia: 2017-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Radomska 70
    27200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2745202 w. 182, fax. 412 746 158
    REGON: 29114175200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomskiej 70 ujętych w Pakietach (pakietów 14 ) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów ( załącznik nr 5 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych i ilość przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy. Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w ciągu od min. 2 do max. 5 dni roboczych (kryterium oceny ofert), na podstawie zamówień oraz potrzeb na telefon/fax , transportem Wykonawcy( lub wynajętym środkiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: koncesji, zezwolenia lub licencji lub dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 1.1.a oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ inne dokumenty: 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3 wykaz asortymentu z cenami i opisem przedmiotu zamówienia z wymaganiami minimalnymi (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 1.5 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP: 3.1 koncesji, zezwolenia lub licencji lub dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.2 informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną), równą co najmniej 10 000,00 zł. 3.3 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej: - dla pakietu nr 1 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł - dla pakietu nr 3 – 28 000,00 zł - dla pakietu nr 4 – 24 000,00 zł - dla pakietu nr 5 – 150 000,00 zł - dla pakietu nr 6 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 7 – 57 000,00 zł - dla pakietu nr 8 – 66 000,00 zł - dla pakietu nr 9 – 4 000,00 zł - dla pakietu nr 10 – 14 000,00 zł - dla pakietu nr 11 – 10 000,00 zł - dla pakietu nr 12 – 6 00,00 zł - dla pakietu nr 13 – 44 000,00 zł - dla pakietu nr 14 – 100 000,00 zł 3a Dowodami, o których mowa w pkt 3.4 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert 3b Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3 , zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPZP. 4 Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP: 4.1 oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające o dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2015r., poz. 876 ze zm.). Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie badania i oceny ofert. Na dzień składania ofert deklaracje zgodności i certyfikaty CE nie są wymagane. 4.2 opisy, fotografie ze stron katalogowych wyrobów medycznych, itp. Opisy, dotyczące dostarczonej próbki, a w szczególności skład materiałowy, parametry takie jak np. rozmiar, gramatura, waga, sposób sterylizacji itp. nie zawierają wszystkich informacji określonych i wymaganych w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia Kart danych technicznych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia dokumentów, na podstawie których, Zamawiający jednoznacznie potwierdzi zgodność zadeklarowanego wyrobu z opisem w SIWZ. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów dla których przyznano kryterium oceny ofert „jakość” ( wg informacji z załącznika nr 5 do SIWZ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej jakościowej i nie podlegają zwrotowi. Ilości próbek Zamawiający określił w załączniku nr 5. Próbki oferowanego produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki towaru, do zweryfikowania oferty , dla których Zamawiający nie określił kryterium oceny ofert „jakość”, na żądanie zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia pisemnego o takiej potrzebie. W takim przypadku próbki nie są wymagane na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach