Gmina Łochów ogłasza przetarg
- Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
Al. Pokoju 75
07130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
REGON: 71158209000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału w zakresie paliw ciekłych dla jednostek organizacyjnych gminy Łochów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup opału w zakresie paliw ciekłych dla jednostek organizacyjnych gminy Łochów. 2. Zamówienie składa się z 2 części: 1) Część 1: Dostawa oleju opałowego, 2) Część 2: Dostawa gazu propan-butan. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup oleju opałowego w okresie realizacji zamówienia wynosi około 200.000 litrów. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup gazu płynnego propan-butan w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 6.000 litrów. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada w Części 1 lub w Części 2: aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, jeżeli będzie wykonywał czynności objęte koncesją, 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty), 6) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SIWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. 4. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Cześć zamówienia nie jest wymagane składanie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ odrębnie dla każdej Części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-23 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2024-01-23 - Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - Rozliczenie energii elektrycznej dla obiektów PAŻP zasilanych z infrastruktury elektroenergetycznej MPL Kraków-Balice przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-29 - „Dostawa energii elektrycznej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Żabia Wola oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-23