Przetargi.pl
Dostawa opału stałego dla Gminnego Centrum Kultury w Grucie, Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w 2019 r.

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gruta.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału stałego dla Gminnego Centrum Kultury w Grucie, Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału stałego dla gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w 2019 r., w asortymencie: 1) węgiel typu eko groszek, 2) miał węglowy. 2. Rodzaj i parametry jakościowe opału stałego: a) węgiel typu eko groszek musi spełniać następujące minimalne parametry jakościowe: I gatunek, wymiary ziarna (granulacja)- 5 - 25 mm, wartość opałowa(kaloryczność)- nie mniejsza niż 25000 kJ/kg, zawartość siarki (zasiarczenie)- nie wyższa niż 0,8%, zawartość popiołu- nie wyższa niż 5%, wilgotność całkowita- nie większa niż 10%; b) miał węglowy musi spełniać następujące minimalne parametry jakościowe: wartość opałowa (kaloryczność)- minimum 22 000 kJ/kg, zawartość siarki (zasiarczenie)- nie wyższa niż 0,8%, zawartość popiołu- nie wyższa niż 18%, wilgotność całkowita- nie większa niż 12,0%. 3. Dostawa eko groszku w ilości 150 ton (z zastrzeżeniem zapisu ust. 5) do niżej wymienionych Odbiorców: Żłobek w Nicwałdzie, Szkoła Podstawowa w Plemiętach, Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrówce Królewskiej, Szkoła Podstawowa w Boguszewie, Szkoła Podstawowa w Słupie, świetlica wiejska w Salnie i świetlica wiejska w Boguszewie. Do obiektów świetlicy wiejskiej w Salnie i Boguszewie Wykonawca będzie dostarczał opał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych – opał workowany po 20 do 25 kg przez Wykonawcę. 4. Dostawa miału węglowego w ilości 150 ton (z zastrzeżeniem zapisu ust. 5) do niżej wymienionych Odbiorców: Szkoła Podstawowa w Grucie, Przedszkole Samorządowe w Mełnie, Gminne Centrum Kultury w Grucie, budynek komunalny w Mełnie /świetlica wiejska w Mełnie/. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanego opału w ilości nieprzekraczającej plus 5% i minus 20% (w każdym asortymencie) wartości realizowanego zamówienia, o takich samych parametrach. Ilość zamawianego opału stałego uzależniona jest od warunków atmosferycznych. 6. W ramach ceny przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do systematycznego dostarczania zamówionego opału do wskazanej placówki w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie określonym w ofercie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania. 7. Szacunkowe jednorazowe zamówienia dotyczą wielkości: a) luzem: ok. 4-10 ton, b) w workach: ok. 1- 2 tony. 8. Zamówiony opał będzie każdorazowo ważony (kontrola ilościowa) na koszt Zamawiającego na terenie gminy Gruta, na koszt Zamawiającego. 9. Wykonawca zgodnie z treścią SIWZ w przedłożonej ofercie określa pochodzenie miału węglowego i eko groszku. 10. Wykonawca do oferty dołączy dokumenty potwierdzające jakość i miejsce pochodzenia oferowanego towaru. 11. Dostawa towaru będzie dokonywana w dni robocze w godzinach 8:00 – 14:00. Odbiór towaru będzie następował protokolarnie w obecności palacza oraz kierownika placówki. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dowiezionego towaru w punkcie wskazanym przez Zamawiającego (w przypadku jakości zgodnej lub lepszej z zamówieniem na koszt Zamawiającego, w przypadku jakości gorszej od jakości określonej zamówieniem na koszt Wykonawcy). 13. Wykonawca zobowiązany jest do dołączania aktualnego certyfikatu dostarczonego towaru przy każdej dostawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa węgla w 2019 r. ZP.271.2.2019.EK”. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być złożony przed upływem terminu składania ofert, w taki sam sposób jak oferta- rozdział 18 ust. 1 SIWZ- w kopercie z opisem zawartości. Kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem może być dołączona do oferty (zszyta/bindowana). Oryginał poręczenia lub gwarancji może być umieszczony w kopercie wraz z ofertą ale nie może być trwale zszyty/bindowany z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców razem z ofertą lub po otwarciu ofert - oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa – załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienia do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach