Przetargi.pl
Dostawa opału na sezon grzewczy 2018/2019 dla Zespołu Szkół i Placówek Kształcenbia Zawodowego w Bielawie

Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie ogłasza przetarg

  • Adres: 58260 Bielawa, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 334 567 , fax. 748 334 449
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie
    ul. Stefana Żeromskiego 41
    58260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. 748 334 567, fax. 748 334 449
    REGON: 17973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału na sezon grzewczy 2018/2019 dla Zespołu Szkół i Placówek Kształcenbia Zawodowego w Bielawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: 1.1 Przedmiot zamówienia – drewno opałowe CPV- 03413000-8 1.2 Wymagania stawiane drewnu opałowemu: - rodzaj drewna: liściaste; preferowane gatunki: buk, dąb, grab; - zalecana wilgotność: < 15%; maksymalna wilgotność: 30%; - postać drewna: bale lub szczapy; min./max. długość materiału: 40/60 [cm]; min./max. wymiar przekroju poprzecznego: 10/25 [cm]; - szacunkowa ilość drewna na sezon grzewczy: 170 [m3]. 1.3 Zamówienie realizowane będzie w równych partiach po 2-6 [m3] drewna, począwszy od 15.09.2018 r. do 30.04.2019 r. 1.4 Łączna ilość dostarczonego drewna uzależniona jest od faktycznych potrzeb wynikających z warunków klimatycznych. 1.5 Dostawa kolejnej partii realizowana będzie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie określonym w ofercie. 1.6 Dostawa realizowana będzie transportem Oferenta, na jego koszt i rozładowywana do składu opału przez pracowników Oferenta. 1.7 Do każdej dostawy zostanie wystawiona faktura z załączonym potwierdzeniem odbioru drewna. 1.8 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - oświadczenie że dostarczane drewno opałowe spełnia wymagania stawiane w SIWZ. Część II: 2.1 Przedmiot zamówienia – granulat drewniany – pellet CPV – 09111400-4 2.2 Charakterystyka granulatu drewnianego – pelletu: - średnica [mm]: 6-8; długość [mm]: 10-38; - wartość opałowa [MJ/kg]: 16-19,5; - moc energetyczna [kWh/kg]: ok.4,7; - wilgotność [%]: 6-12; - zawartość popiołów [%]: < 1,5; zawartość siarki [%]: < 0,1; zawartość chloru [%]: < 0,01; - szacunkowa ilość granulatu na sezon grzewczy [t]: 110. 2.3 Zamówienie realizowane będzie w partiach do 24 [t] pelletu, począwszy od 15.09.2017 r. do 30.04.2018 r. 2.4 Łączna ilość dostarczonego pelletu uzależniona jest od faktycznych potrzeb wynikających z warunków klimatycznych. 2.5 Dostawa kolejnej partii realizowana będzie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie określonym w ofercie. 2.6 Dostawa realizowana będzie transportem Oferenta, na jego koszt i rozładowywana przez pracowników Oferenta. 2.7 Do każdej dostawy zostanie wystawiona faktura z załączonym potwierdzeniem odbioru pelletu. 2.8 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, że dostarczony pellet posiada normę jakościową DIN plus, EN plus A1 lub inną o parametrach pelletu nie gorszych niż dla normy DIN plus.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp przedstawione w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną