Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU NA SEZON GRZEWCZY 2017 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW

Urząd Miejski w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56100 Wołów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 13 05 , fax. 71 319 13 03
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wołowie
    Rynek 34
    56100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 13 05, fax. 71 319 13 03
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU NA SEZON GRZEWCZY 2017 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału na sezon grzewczy 2017 na potrzeby Gminy Wołów, na koszt Wykonawcy, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, o określonych poniżej parametrach jakościowych i w określonej ilości: węgiel kamienny – 161 ton: • węgiel kamienny orzech gruby gatunek I; • kaloryczność minimum 29000 kJ/kg; • uziarnienie - 40mm-80 mm; • zawartość popiołu - 4% - 6%; • wilgotność - 3% - 5%; • zawartość siarki do 0,5%. ekogroszek – 68 ton • granulacja 6-25 mm; • wartość opałowa 28000 kJ/kg; • zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) – poniżej 10% • zawartość siarki 0,6-1,0% • wilgotność poniżej 15% • zawartość miału do 10% Odbiór węgla odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Podstawą wzajemnych rozliczeń będzie ilość dostarczonego węgla określona w kilogramach. Określona przez Zamawiającego ilość węgla jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w ciągu 1, 2, 3,4 lub 5 dni roboczych (dopuszczone przez Zamawiającego terminy realizacji dostaw). Niedostosowanie się do wyznaczonych przez Zamawiającego godzin dostaw i przyjazd w godzinach, wcześniejszych lub późniejszych spowoduje przestój, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Dostawy opału wraz z transportem i rozładunkiem realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego opału może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego oraz warunki dostawy: 1. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub mailem. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub mailem w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. 3. Dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 900 do godziny 1500 4. Odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela. 5. Ze względu na występujące ograniczenia architektoniczne, dostawy do Zespołu Szkół Publicznych w Lubiążu przy ul. Wojska Polskiego, mogą być realizowane pojazdami średniej ładowności maksymalnie do 6 ton lub pojazdami o małej ładowności do 3 ton o szerokości nie większej niż 2 m. Wymóg ten ma charakter obligatoryjny. Droga wewnętrzna jest wąska. Pojazd o dużej ładowności może mieć trudność z przejazdem. 6. Orientacyjna wielkość jednej dostawy to 2-5 ton. 7. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatu jakości opału wystawionego przez kopalnię. 8. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +10/-10% ilości węgla zamówionego. 9. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość węgla określoną w dokumencie ważenia, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w umowie. 10. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert. 11. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 200,00 zł słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY ŻMIGRÓD ODDZIAŁ WOŁÓW nr rachunku: 98 9598 0007 0200 2013 2002 0004 z adnotacją: "wadium - DOSTAWA OPAŁU NA SEZON GRZEWCZY 2017 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach