Przetargi.pl
Dostawa oleju opaołwego dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 2 w Chęcinach ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny

Zespół Szkół Nr 2 w Chęcinach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151068 , fax. 041 3151068
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 w Chęcinach
    ul. Białego Zagłębia 1 1
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151068, fax. 041 3151068
    REGON: 29243858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspcheciny.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opaołwego dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 2 w Chęcinach ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy oleju opałowego w ilości 120 000 litrów dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 2 w Chęcinach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego o następujących wymaganiach minimalnych: - gęstość w temperaturze 15oC nie większa niż 0,860 g/ml, - temperatura zapłonu nie mniejsza niż 56oC, - temperatura płynięcia nie większa niż -20oC, - zawartość siarki nie większa 0,10 % m/m, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg Dostarczona ilości oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej. Łączna pojemność zbiorników 35 000 litrów. Rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Jednorazowa dostawa ok. 18 000 litrów. Olej opałowy należy dostarczać na koszt wykonawcy do zbiorników w budynku szkoły i internatu w Chęcinach przy ulicy Białego Zagłębia 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (p. 1- 3) ustawy PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaoferują własny termin płatności, jednak nie krótszy niż wymagany termin płatności 30 dni, w formie przelewu. 5. Zapewnią sukcesywną dostawę oleju opałowego w terminie 2 dni od dnia otrzymania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy w postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. V Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , 1.2 podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie artykułu 24 ust. 1 i ust.2 (p. 1-3) Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty, 1.3 podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu wymogów w trybie artykułu 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.4 aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 projekt umowy, parafowany przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy - wg załączonego wzoru -załącznik nr 3 do oferty, 1.6 oświadczenie, o terminie płatności i sposobie zapłaty nie krótszym niż 30 dni w formie przelewu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. 1.7 oświadczenie, o terminie dostaw na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z czynnością, którą przewiduje dany etap postępowania) do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - złożenia oferty, - złożenia stosownych oświadczeń, Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspcheciny.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach